مهلت‌ ثبت‌نام در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا 26 مهرماه است
کد خبر: 3652619
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

مهلت‌ ثبت‌نام در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا 26 مهرماه است

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مهلت‌ ثبت‌نام در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا 26 مهرماه است، گفت: این مهلت قطعی بوده و به هیچ‌عنوان امکان تمدید آن وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از فارس، ابراهیم قاسمی اظهار کرد: 11 تا 17 آبان‌ماه امسال نهمین نمایشگاه کتاب در استان زنجان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طبق جانمایی انجام شده از قبل امسال نمایشگاه کتاب در مصلی زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هماهنگی‌‎های لازم با مجموعه مدیریتی مصلی برای برگزاری نمایشگاه کتاب انجام شده است.
معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال بخش ویژه کتب خارجی با یک موضوع مشخص در نمایشگاه فعالیت خواهد کرد، افزود: ثبت‌نام از ناشران آغاز شده و امروز نیز ادامه خواهد داشت.
قاسمی با اشاره به اینکه ساعت برگزاری این نمایشگاه از 15 عصر تا 21 شب خواهد بود، تصریح کرد: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان با ارائه ٢٠ درصد تخفیف با سقف نامحدود از سوی ناشر و ٢٠ درصد تخفیف نمایشگاهی به صورت محدود برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه بانک عامل برگزاری نمایشگاه کتاب نیز همچون سال گذشته بانک شهر بوده و بن‌های کتاب نیز در محل نمایشگاه از سوی این بانک ارائه می‌شود، ادامه داد: امسال نیز دانشگاهیان، مؤسسات آموزشی، مدارس و حوزه‌های علمیه می‌توانند در صورت هماهنگی قبلی و مکاتبه رسمی، تا حد مورد نیاز از بن کتاب استفاده کنند.
معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز ثبت‌‎نام نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز در کنار نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.
قاسمی با بیان اینکه مطبوعات محلی، نمایندگی مطبوعات سراسری و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند، اضافه کرد: در این نمایشگاه فضا به صورت رایگان در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و اندازه همه غرفه‌ها نیز یکسان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدجواد خسروی مراجعه کنند، گفت: مهلت ثبت‌نام تا 26 مهرماه است.
معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آمار مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان طبق آمار بیش از 60 مورد است، اضافه کرد: هنوز برای غرفه‌بندی مطبوعات تصمیمی گرفته نشده است.
captcha