هفته قرآن و عترت استان مرکزی هفته جاری اعلام فراخوان می‌شود
کد خبر: 3652657
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
حاج علی‌ بیگی:

هفته قرآن و عترت استان مرکزی هفته جاری اعلام فراخوان می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: سایت هفته قرآن و عترت استان طراحی شده و تقریباً تمام فراخوان‌ها نیز آماده شده است و تا پایان هفته جاری فراخوان هفته به صورت رسمی اعلام می‌شود.

علیرضا حاج علی‌ بیگی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به هفته قرآن و عترت استان گفت: دبیران بخش‌های مختلف این هفته انتخاب و فراخوان‌های رشته های مختلف نیز آماده شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر فقط دو بخش دانش‌آموزی و نمایش نواقصی دارد که باید برطرف شود، در سایر بخش‌های هفته قرآن و عترت استان بازبینی‌های لازم انجام و نهایی شده‌اند و به محض نهایی شدن دو بخش دانش‌آموزی و نمایش فراخوان هفته رسمآً اعلام می‌شود.
معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: سایت هفته قرآن و عترت طراحی شده و تا پایان هفته جاری فراخوان هفته قرآن و عترت روی این سایت بارگذاری می‌شود، مسابقات تمام رشته‌های هفته قرآن استانی است و هچ بخشی کشوری ندارد و به دبیران نیز تأکید شده است که جوایز را متناسب با شرایط استان و عرف مسابقات در نظر بگیرند.
حاج علی بیگی افزود: اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان برای جوایز این هفته نیاز است این هفته حرکتی جامع در حوزه فعالیت‌های قرآنی است و تمام رشته‌هایی که می‌تواند با قرآن مرتبط باشد از هنرهای تجسمی گرفته تا فیلم در این هفته دیده شده است البته هر بخش نیز به تنهایی به رشته‌های مختلف تقسیم می‌شود.
captcha