19 کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی درخراسان شمالی با کاروان مهرولایت تجهیز شد
کد خبر: 3652665
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

19 کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی درخراسان شمالی با کاروان مهرولایت تجهیز شد

گروه فرهنگی: «کاروان مهرولایت» در قالب تجهیزات فرهنگی و اقلام کتابخانه ای به مناسبت سالروز سفر تاریخی و پر برکت رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی، راهی 19 کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: کاروان مهر ولایت  شامل  تجهیز 35  کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی جدید التاسیس است که به طور نمادین  به  19 کانون در سراسر استان اهدا شد.
وی تجهیزات فوق را شامل میز و صندلی مطالعه، کتاب و تابلوی کانون نام برد و افزود: این تجهیزات دو میلیارد ریالی با کمک مالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه شده است.
وی به کمک 500 میلیون ریالی نهاد کتابخانه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستادعالی کانون های مساجد کشور برای تهیه کتاب اشاره کرد و افزود: تمام این تجهیزات در قالب 12 هزار و 397 جلد کتاب، قفسه، میز مطالعه، صندلی و تابلو به تعداد کانون برشمرده  اعطا شد.
 وی ضمن یادآوری این مطلب که  19 سری از این تعداد به مناسبت نوزدهم مهر سالروز سفر رهبری به استان در قالب کاروان مهر ارسال شده، گفت:  مابقی تجهیزات به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و سالروز تاسیس ستادعالی کانون های مساجد ارسال می شود.
captcha