وزارت خارجه در قبال دشمنان هجمه جانانه داشته باشد
کد خبر: 3652666
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
امام جمعه بجنورد تاکید کرد:

وزارت خارجه در قبال دشمنان هجمه جانانه داشته باشد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران، پشتیبان انقلاب و مردم این کشور است، تاکید کرد: وزارت خارجه در قبال دشمنان هجمه جانانه داشته باشد.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد، ظهر دیروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد در مصلی امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه دشمنان مانند گرگ حمله می کنند و باید آگاه و آماده باشیم، اظهار کرد: این کشور صاحب دارد چکاره دنیا هستید که به سایر ملت ها برچسب ناروا و تهمت می زنید؟
وی حضور مردم خراسان شمالی در استقبال از مقام معظم رهبری سال 91، در اوج تحریم ها و اوضاع نابسامان اقتصادی را دلیل محکمی بر حضور همیشگی ملت در صحنه عنوان کرد و ادامه داد: این مردم در سال 91 چنان افتخاری آفریدند که رهبری مدال افتخار به آن ها داد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آفرین بر این مردم که حضورشان در صحنه الگو، اسطوره و مسطوره ای بود که با گذشت پنج سال از آن سفر، هنوز در خیابان ها تجمع کرده و یاد آن حماسه را گرامی داشتند.
حجت الاسلام یعقوبی خطاب به مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری تصریح کرد: ملت ایران همیشه در صحنه است، مسئولان از مردم عقب نمانند.
وی اضافه کرد: مسئولین با جدیت و قاطعیت موضع گیری کرده و سخن بگویند، ملت پشت شماست.
وی با تاکید بر اینکه جواب گرگ های درنده را باقاطعیت پاسخ گویید، افزود: نگذارید کرامت ملت ایران را دشمنان مورد هجمه قرار دهند.
امام جمعه بجنورد آمریکایی ها را بد عهد و پیمان شکان خواند و گفت: می خواهند ملت را سرگرم مذاکره اول، دوم، سوم و چهارم کنند و کار خود را انجام دهند.
حجت الاسلام یعقوبی در ادامه سخنان خود بر توجه به فعالیت انحرافی برخی ها در داخل اشاره کرد و گفت: برخی موریانه وار برخی اقدامات را مرتکب می شوند و اصل انقلاب و نظام را هدف قرار داده اند.
وی با تاکید بر هوشیاری ملت ایران و مسئولان امنیتی، اضافه کرد: شبهه افکنی در عزاداری ابا عبدلله الحسین و زیر سوال بردن سنت های چندصد ساله ملت ایران با اهداف مغرضانه و فیلم گرفتن و انتشار آن برای رسانه های معاند، کاری از پیش نخواهد برد و در اعتقادات مردم رخنه نمی کند.
وی تصریح کرد: شاید شاخه کوچکی از شجره طیبه انقلاب را بشکنند اما مطمئن باشند که درخت تنومند نظام را نمی توانند قطع کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: این موریانه ها را بشناسیم و حواسمان به آن ها باشد.
حجت الاسلام یعقوبی در ادامه سخنان خود 19 مهر را روز تاریخی و سند افتخار مردم خراسان شمالی دانست و خاطرنشان کرد: همچنان این استان از نعمت برکات مادی سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری بهره مند گشته و اخیرا نیز 800 میلیون تومان به ساخت مجدد بنای مسجد جامع بجنورد که روز گذشته کلنگ زنی شد، اختصاص یافته است.
وی همچنین در مناسبت های هفته جاری، به روز بهداشت روانی اشاره کرد و گفت: همه بیماری ها جسمانی نیست، به مشکلات روحی مردم توجه کرده و استرس ها باید کاهش یابد.
captcha