۲۰ میلیارد تومان توسط خیران دانشگاه شهرکرد جذب شده است
کد خبر: 3652690
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

۲۰ میلیارد تومان توسط خیران دانشگاه شهرکرد جذب شده است

گروه فرهنگی: رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: در طی سه سال گذشته اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از قدس آنلاین شایان شامحمدی اظهار داشت: پهنای باند اینترنت در سال گذشته ۱۲۰ دستگاه که این رقم امسال به ۲۰۰ دستگاه افزایش یافته و همچنین از افتخارات دانشگاه شهرکرد میتوان به افزایش رنک دانشگاه از رتبه ۳۰ به رتبه ۲۶ در سال گذشته، قرار گرفتن در لیست یک درصد دانشگاه های برتر جهان از نظر کیفیت علمی و موثرترین دانشگاه های جهان در سال جاری و قرار گرفتن در لیست ۲۰ دانشگاه جامع برتر از حیث کمیت مقالات اشاره کرد.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه ای دانشگاه شهرکرد افزود: در سال گذشته اعتبارات هزینه ای مصوبه شده دانشگاه ۶۵۷ هزار و ۶۶ میلیون ریال بوده که از این مجموع ۶۴۴ هزار و ۶۰۱ میلیون ریال تخصیص یافت و همچنین اعتبار مصوب شده در سال جاری ۷۹۲ هزار و ۲۰۹ میلیون ریال می‌باشد.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: هزینه های پرسنلی این دانشگاه در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۵۴ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال از محل درآمد عمومی و همچنین ۵ هزار میلیون ریال از محل درآمد های اختصاصی بوده است.

شاه محمدی تصریح کرد: اعتبارات تحقیقاتی مصوب دانشگاه در سال گذشته مبلغی بالغ بر ۷۷ هزار و ۷۰ میلیون ریال بوده که ۵۹ هزار و ۱۰۰میلیون ریال تحقق یافته است.

وی با اشاره به مشارکت های قابل تحسین خیرین بیان کرد: در طی سه سال گذشته اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین جذب شده است.

رئیس دانشگاه شهرکرد تاکید کرد: ۲۶ هزار مترمربع ساختمان های ۶۰ درصد پیشرفت اعم از کتابخانه مرکزی، دانشگاه ادبیات، پژوهشکده زیست فناوری، استخر سرپوشیده، دانشگاه مهندسی فارسان و همچنین ساختمان صدرا تکمیل شده است.

captcha