فرنگی کاران چهارمحال و بختیاری چهارم کشور شدند
کد خبر: 3652701
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

فرنگی کاران چهارمحال و بختیاری چهارم کشور شدند

گروه اجتماعی: رئیس هیأت کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم کشتی فرنگی استان به مقام چهارم مسابقات قهرمانی جوانان کشور دست‌یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از فارس محمد مسعودی اظهار کرد: جوانان کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در گروه ج موفق به کسب عنوان چهارمی و 2 نشان برتر شدند.

وی با بیان اینکه تیم کشتی فرنگی چهارمحال و بختیاری در این مسابقات که با حضور 11 تیم در شهر سیرجان برگزار شد توانست در بخش تیمی به‌عنوان چهارمی دست یابد، ادامه داد: فرنگی‌کاران استان در دیدارهای بخش تیمی ابتدا در گروه خود توانستند از سد تیم‌های زنجان و یزد عبور کنند و به‌عنوان سرگروه در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کشتی‌گیران کرمانی به روی تشک بروند.

رئیس هیأت کشتی چهارمحال و بختیاری افزود: کشتی‌گیران جوان استان در این مرحله بازی را به تیم میزبان واگذار کردند و در رده‌بندی هم مقابل تیم گلستان با نتیجه 4 به 6 مغلوب شدند تا پس از تیم‌های کرمان، قزوین و گلستان در جایگاه چهارم رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور قرار گیرند.

مسعودی با بیان اینکه ورزشکاران استان در دیدارهای انفرادی که عصر دیروز برگزار شد هم شرکت کردند و به یک نشان طلا و یک نقره دست یافتند گفت: در این بخش مهدی جلالی کشتی‌گیر وزن 82 کیلوگرم به نشان طلا رسید و سپهر جعفری در وزن 55 کیلوگرم نشان نقره را از آن خود کرد.

گفتنی است، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در گروه ج روزهای 21 و 22 مهرماه در سالن هلال‌احمر شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد.

captcha