عقیدتی-سیاسی هنرش نزدیک کردن دل‌ها به خداست
کد خبر: 3652712
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۳

عقیدتی-سیاسی هنرش نزدیک کردن دل‌ها به خداست

گروه اجتماعی: رئیس عقیدتی-سیاسی مرکز آموزش 05 کرمان گفت: با بیان این که عقیدتی سیاسی هنرش نزدیک کردن دل‌ها به خداست به رسالت‌های این نهاد در زمینه‌های نمازآموزی، قرآن‌آموزی و بصیرت‌افزایی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد دوست‌محمدی، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 کرمان دیروز شنبه، 22 مهر در مراسم استقبال از سربازان جدید مرکز با حضور مسئولان، دوره سربازی را از دوران طلایی شکل‌گیری شخصیت مردان دانست و صبر و استقامت را در کنار یاد خدا سرلوحه رسیدن به سعادت معرفی کرد.
وی با اشاره به رهنمودهای فرماندهی کل قوا ورزش را در کنار آموزش مهم دانست و عنوان کرد: برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های مختلف ورزشی در کنار آموزش در این مرکز برای سربازان مورد توجه است.
دوست‌محمدی با بیان این که عقیدتی سیاسی هنرش نزدیک کردن دل‌ها به خداست به رسالت‌های این نهاد در زمینه‌های نمازآموزی، قرآن‌آموزی و بصیرت‌افزایی اشاره کرد.
وی تربیت حافظان و قاریان کارکنان پایور و وظیفه را حاصل  تلاش کارکنان عقیدتی سیاسی برشمرد و افزود: مرکز آموزش 05 با داشتن روحانیان جوان، پرتلاش و متعهد با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و آموزشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در غنی‌سازی اوقات فراغت سربازان تمام وقت تلاش می‌کند.
رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 کرمان تأکید کرد: رضایت کارکنان وظیفه در پایان دوره آموزشی دلیلی بر محبوبیت و اثربخشی سازمان عقیدتی سیاسی است.
منبع: روابط عمومی مرکز آموزش 05 کرمان
captcha