مراکز قرآنی در آموزش و پرورش فعال باشند
کد خبر: 3652714
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶
جعفری:

مراکز قرآنی در آموزش و پرورش فعال باشند

گروه اجتماعی: امام جمعه کوهبنان گفت: باید مراکز قرآنی در آموزش و پرورش فعال باشند و دبیران درس خود را با قرائت قرآن آغاز کنند تا بتوانند، مطالب درسی را بهتر تفهیم کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان دیروز شنبه، 22 مهر در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان که با حضور اکثر اعضا در محل سالن کنفرانس این اداره برگزار شد، گفت: خداوند در قرآن کریم بر شأن و منزلت این کتاب آسمانی تاکید دارد، کتابی به‌روز با آسان‌ترین زبان که برای بشریت ماندگار است.
وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید با این کتاب انس بگیرند که می‌توان با برگزاری صبحگاه قرآنی در مدارس آنان را با این کتاب الهی مأنوس کرد، افزود: کسانی که اهل تقوا و رستگاری هستند از این کتاب بهره مند می‌شوند، دانش‌آموزان که قلب و ذهن پاکی دارند به خوبی می‌توانند در راستای حفظ و توجه به مفاهیم قرآنی افتخاراتی کسب کنند.
امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه باید مراکز قرآنی در آموزش و پرورش فعال باشند و دبیران درس خود را با قرائت قرآن آغاز کنند تا بتوانند، مطالب درسی را بهتر تفهیم کنند، اظهارکرد: همزمان با هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان چهاردهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام جعفری تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق این یادواره و همچنین برنامه‌های سیزدهم آبان ماه به بهترین شیوه برگزار شود و در کنار دانش‌آموزان سایر اقشار هم حضور داشته باشند تا این روزهای تاریخی حفظ شود، باید به نوجوانان و جوانان گفته شود که دوستان آنان برای انقلاب زحمت‌های فراوانی کشیدند که تقدیم 36 هزار شهید خود گویای این حقیقت است.
منبع: آموزش و پرورش کوهبنان
captcha