اعتقادات مذهبی دانش‌آموزان را تقویت کنیم
کد خبر: 3652715
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۹
مهدلو:

اعتقادات مذهبی دانش‌آموزان را تقویت کنیم

گروه اجتماعی: فرماندار کوهبنان گفت: اعتقادات مذهبی دانش‌آموزان را تقویت کنیم و همواره در راستای برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ همت کرده تا مسئولان اجرایی به صورت مستقیم به درخواست‌های دانش‌آموزان پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمد رضا مهدلو، فرماندار کوهبنان دیروز شنبه، 22 مهر در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: باید طبق دستورهای قرآن کریم در راستای تعلیم و تربیت گام برداریم بر همین اساس سال تحصیلی جدید به بهترین نحو ممکن آغاز شد و در راستای ارتقای آموزش با بهره جستن از شیوه‌های گوناگون گام برداشتیم.
وی با بیان اینکه ما باید به خود افتخار کنیم که مسؤولان نظام با حفظ اعتقادات و وحدت و همدلی در پرتو منویات مقام معظم رهبری دشمن را ناامید کردند، افزود: باید تلاش کنیم که آموزش ما عملگرا باشد تا انسان‌های پرتوان و مقتدر تربیت کنیم که در دفاع از حقوق کشور فعال باشند و قاطعانه در مقابل دشمنان بایستند.
مهدلو تصریح کرد: در آموزش‌ها از منفی‌نگری پرهیز کنیم تا دانش‌آموزان به آینده خود امیدوار باشند و صرفاً افراد مختلف را عامل اصلی مشکلات موجود نبینند، بلکه با تلاش و کوشش برای پیمودن قله‌های پیشرفت و ترقی حرکت کنند.
فرماندار کوهبنان تأکید کرد: اعتقادات مذهبی دانش‌آموزان را تقویت کنیم و همواره در راستای برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ همت کرده تا مسئولان اجرایی به صورت مستقیم به درخواست‌های دانش‌آموزان پاسخ دهند.
منبع: آموزش و پرورش کوهبنان
captcha