اظهارات ترامپ علیه ایران، از سر عقده و کینه است
کد خبر: 3652719
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱

اظهارات ترامپ علیه ایران، از سر عقده و کینه است

گروه سیاسی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: دولت آمریکا خود را ابرقدرت جهان می‌داند اما با همه این قدرت کذایی که برای خود متصور است در مقابل ملت ایران کم آورده است، از این رو با استیصال و از روی عقده و کینه در مورد ایران صحبت می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: با کمی تأمل در واقعه عاشورا و حرکت امام حسین(ع) ضرورت سیاسی بودن یک مسلمان هر چه بیشتر ثابت می‌شود و اصل لاینفک بودن سیاست و دیانت از یکدیگر مشخص می‌شود.
وی افزود: مسلمان باید با زیرکی و هوشیاری، در مقابل دسیسه‌ها و ظلم‌های دشمنان بایستد و تا جایی که در توان دارد قیام را بر قعود و فریاد را بر سکوت مقدم دارد.
مدیرکل اوقاف استان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم برخی از دولت‌های اسلامی هرگز بنا را بر پذیرش ظلم و زانو زدن در مقابل دشمنان نداشته و ندارد و بالعکس همواره و در همه حال سعی می‌کند با تمام قوا نقشه‌های دشمنان را با بصیرت رهبری معظم و علما خنثی کند.
وی در خصوص سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد دولت ایران، اظهار کرد: سخنان ترامپ بیشتر خنده‌دار و از سر عقده و کینه نسبت به ایران است.
تدینی ادامه داد: از دیدگاه دونالد ترامپ، تروریست تنها به شخص یا دولتی گفته می‌شود که در مقابل آمریکا بایستد. خودش جنگ در عراق را آغاز می‌کند، از حضور داعش در سوریه و اسرائیل در فلسطین حمایت می‌کند، اما حمایت ایران از ملت‌های جنگ‌زده را عملی تروریستی می‌نامد.
وی اضافه کرد: دولت آمریکا خودش از شرکای اصلی اسرائیل در کودک کشی‌های هر روزه در فلسطین است اما حالا از کشته شدن کودکان در سوریه اظهار نگرانی می‌کند، ایران را به کودک کشی متهم می‌کند و بر روی درنده خویی‌های داعش که خودش آن‌ها را ارتزاق می‌کند، چشم می‌بندد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بیان کرد: دولت آمریکا خود را ابرقدرت جهان می‌داند اما با همه این قدرت کذایی که برای خود متصور است در مقابل بصیرت و تدابیر رهبری جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی سپاه پاسداران کم آورده است از این رو با استیصال و از روی عقده در مورد ایران صحبت می‌کند.
captcha