تظاهرات لس آنجلسی‌ها علیه فرمان جدید ترامپ
کد خبر: 3652737
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

تظاهرات لس آنجلسی‌ها علیه فرمان جدید ترامپ

گروه بین الملل: حامیان شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی و ائتلافی سازمان‌های همسو در لس‌آنجلس، امروز در اعتراض به فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ در این شهر تظاهرات می‌کنند.

تظاهرات در لس آنجلس علیه فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ/ انگلیسی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه لس‌آنجلس تایمز؛ تظاهرکنندگان که اعضای کمپین «منع مسلمانان هرگز» (#NoMuslimBanEver) هستند بعد از ظهر یکشنبه در محل موزه ملی آمریکایی ـ ژاپنی تجمع خواهند کرد.
 
سخنرانان در این مراسم در مورد شباهت‌ها میان فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ و سیاست‌های انحصاری آمریکا در طول تاریخ این کشور از جمله فرمان محرومیت، اخراج و بازداشت شهروندان ژاپنی-آمریکایی در خاک این کشور در دوران جنگ جهانی دوم صحبت خواهند کرد.
 
همچنین سخنرانان فرمان ضدمهاجرتی ترامپ را که آن‌ها استفاده دولت از قوانین کیفری و سیاست‌های مهاجرتی برای سرکوب اقلیت‌ها می‌نامند، مورد بررسی قرار خواهند داد.
 
رهبران مسلمان فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ را نقض قانون اساسی، ناعادلانه و غیراخلاقی عنوان کرده‌اند.
 
کمپین منع مسلمانان هرگز که تا روز 26 مهر ادامه دارد، تلاش می‌کند تا از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف، گردهمایی‌ها، نشست‌ها، راهپیمایی‌ها و تجمعات، آگاهی عمومی نسبت به این مسئله را افزایش داده و اعتراض مسلمانان به این تبعیض‌ها شنیده شود./


captcha