سپاه در قلب مسلمانان و مردم کشور نفوذ پیدا کرده است
کد خبر: 3652786
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

سپاه در قلب مسلمانان و مردم کشور نفوذ پیدا کرده است

گروه اجتماعی: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل گفت: سپاه در قلب مسلمانان و مردم کشور نفوذ پیدا کرده و انقلاب اسلامی با تکیه بر باورهای اخلاقی و مذهبی زنده خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل در تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان در محکومیت سخنان رئیس جمهوری آمریکا در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی با حملات، هجمه‌ها و تهدیدهای مختلفی روبرو شدیم اما لحظه‌ای پا پس نکشیده‌ایم و مطمئنا یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس جمهوری آمریکا در استمرار دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأثیری نخواهد داشت.
وی افزود: رئیس جمهوری آمریکا باید بداند دشمنان انقلاب اسلامی ایران با به شهادت رساندن بهترین جوانان و رزمندگان نتوانستند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و مطمئنا بعد از این نیز در دستیابی به اهداف خود ناکام خواهند ماند.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل ادامه داد: علنی کردن ادعای واهی ترامپ و توهین به انقلاب اسلامی ناشی از واهمه او از ایران بوده و این در حالی است که پایه‌های حکومت اسلامی از قیام عاشورا و انقلاب علوی برپا شده است و چنین سخنان سخیفی تأثیری در پایمردی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی نخواهد داشت.
حسنی بیان کرد: سپاه در قلب مسلمانان و مردم کشور نفوذ پیدا کرده و صحبت‌های اخیر رئیس جمهوری آمریکا در ادامه ادعاهای واهی و باطل وی بوده و انقلاب اسلامی با تکیه بر باورهای اخلاقی و مذهبی زنده خواهد ماند.
وی یادآور شد: مردم در کنار رزمندگان انقلاب اسلامی تا آخرین قطرات خون خود به مانند ایثارگرانی همچون «شهید حججی» تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و پشتیبان آرمان‌های انقلاب خواهند بود.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل با اشاره به اینکه اهانت رئیس جمهوری آمریکا به دلیل ترس از انقلاب بزرگ اسلامی است، اظهار کرد: اهالی علم و فرهنگ و دانشگاهیان استان اردبیل با انزجار از استکبار جهانی، محکومیت خود را از صحبت‌های اخیر رئیس جمهوری آمریکا اعلام می‌دارند.

captcha