سوء استفاده میلیاردی در شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل
کد خبر: 3652828
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

سوء استفاده میلیاردی در شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل از کشف سوء جریان مالی میلیاردی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خبر داد و گفت: در این پرونده متاسفانه سوء استفاده میلیاردی صورت گرفته که سه نفر یعنی پیمانکار اصلی و دو نفر دیگر از مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل روز گذشته 22 مهر ماه از دستگیری سه نفر به اتهام سوء استفاده مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خبر داد و اظهار کرد: پس از وصول گزارش‌هایی مبنی بر وجود سوء جریانات مالی در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل، دستور بررسی و انجام تحقیقات مقدماتی صادر شد.
وی گفت: پس از بررسی‌ها متاسفانه مشخص شد یک جریان سوء مالی گسترده، از طرف یکی از پیمانکاران عمده این شرکت با همکاری برخی از پرسنل مثل مدیر مالی و مسئولان مالی این شرکت وجود دارد که متأسفانه با سوء استفاده از جایگاهشان، اموال دولتی را به نفع خود مورد استفاده قرار می‌دادند.
این مقام قضایی بیان کرد: در بازرسی و تحقیقات تخصصی‌تری که صورت گرفت میزان قابل توجهی اسناد مالی شرکت از منزل این پیمانکار کشف شد، همچنین چک‌های متعددی متعلق به شرکت آب و فاضلاب روستایی در منزل این فرد وجود داشت و حتی این فرد جعل امضا‌های متعددی را در این رابطه انجام داده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پایان گفت: در این پرونده متاسفانه سوء استفاده میلیاردی صورت گرفته که البته سه نفر شامل پیمانکار اصلی و دو نفر دیگر از مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بازداشت شدند.

captcha