اعتدال؛ خط مشی استاندار جدید آذربایجان غربی
کد خبر: 3652835
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
شهریاری تاکید کرد:

اعتدال؛ خط مشی استاندار جدید آذربایجان غربی

گروه اجتماعی: استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: مشی بنده در استان آذربایجان غربی، مشی اعتدال خواهد بود و بر اساس برنامه‌های دولت دوازدهم عمل خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمد مهدی شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه استاندار که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: حتما مشی بنده در استان، طبق مشی اعتدال دولت خواهد بود و بر اساس برنامه های دولت دوازدهم عمل خواهم کرد.

وی با بیان اینکه به نیروهای بومی اهمیت داده و از افراط و تفریط پرهیز خواهم کرد، افزود: در دوره نمایندگی مجلس نیز همین رویه و مشی را داشتم و با همه نیروهای سیاسی حوزه انتخابیه خود به راحتی کار کردیم و موفق بودیم.

شهریاری با تاکید بر ضرورت افزایش سرمایه اجتماعی بعنوان یکی دیگر از برنامه های اصلی خود در استان آذربایجان غربی نیز گفت: باید سرمایه اجتماعی را بالا ببریم که این سرمایه اجتماعی با مشارکت مردم در امور استان بدست خواهد آمد؛ مشارکت مردم نیز بدنبال خود، اعتماد عمومی و ارتقای امنیت سیاسی و اقتصادی و ثبات اقتصادی و رشد سرمایه گذاری که منجر به رفاه اجتماعی و اشتغالزایی می شود را به ارمغان خواهد آورد.

استاندار آذربایجان غربی، این استان را سوق الجیشی ترین استان کشور عنوان کرد و افزود: استان آذربایجان غربی با سه کشور خارجی هم مرز است و با این کشورها قریب به هزار کیلومتر مرز مشترک دارد؛ این مرزی بودن سرمایه بزرگی برای استان است که لازم است با هماهنگی، برنامه ریزی و تعامل با تمامی نیروها و مدیران و نمایندگان استان، از این فرصت مرز بیشترین بهره را ببریم.

شهریاری به تجربیات خود در طول دوران خدمت در وزارت امور خارجه هم اشاره و خاطرنشان کرد: در طول دوره خدمت بعنوان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت آلمان،  با صدها شرکت آلمانی مذاکراتی را داشتم که منابع خوبی را برای سرمایه گذاری در اختیار دارند، طی ماه های آتی تعدادی از این هیات ها را برای حضور در آذربایجان غربی دعوت خواهم کرد و همچنین برای مذاکره با دیگر هیات های سرمایه گذاری خارجی و اروپایی اقدام خواهیم کرد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات آقای سعادت در آذربایجان غربی اظهار کرد: بنده دست یاری به سوی همه مردم عزیز، گروهها و جناح های سیاسی و مدیران و مسئولان این استان دراز می کنم و از آنها می خواهم مرا در راه خدمت هرچه بیشتر و رشد و شکوفایی استعدادهای این استان یاری کنند.
captcha