تمدید مجوز برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3652843
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

تمدید مجوز برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی: معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، گفت: مجوز آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت توسط این سازمان از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اکبر اسمعیلی، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز گفت: مجوز آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت توسط این سازمان از سوی معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی تمدید شده است.
وی، افزود: این مجوز به جهاددانشگاهی اجازه می‌دهد دوره‌های عمومی و دوره‌های مشاغل عمومی ابلاغی از سوی سازمان و همچنین دوره‌های شغلی مصوب دستگاه‌های اجرایی که متناسب با حوزه تخصصی واحد مربوطه باشد را به صورت حضوری برگزار کند. 
اسمعیلی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی کشور با تمدید مجوز رسمی از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور مشارکت و گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با دستگاه‌های اجرایی، دوره‌های آموزشی عمومی و دوره‌های مشاغل عمومی ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین دوره‌های آموزشی شغلی مصوب دستگاه‌های اجرایی که متناسب با حوزه تخصصی واحد مربوطه باشد به صورت حضوری اجرا کنند.  
معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی افزود: این دوره‌ها با هدف رشد و توسعه سرمایه‌های انسانی و افزایش دانش، آگاهی و مهارت در آموزش عمومی، تخصصی، شغلی برگزار می شود تا متقاضیان بتوانند با فراگیری تکنیک‌های لازم، متناسب با تغییرات شغلی و مدیریتی، بطور موثر برفعالیتشان ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند.
وی، با بیان اینکه معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با دارا بودن 9 مرکز آموزش تخصصی در تبریز و شهرستان های اهر، میانه، مرند و عجب شیر آماده انقاد تفاهم نامه‌های آموزشی برای برگزاری این دوره‌ها برای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی می‌باشد.
captcha