برگزاری آزمون روش‌های تدریس قرآن؛ 27 مهر در چهارمحال و بختیاری+منابع
کد خبر: 3652864
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تقی پور خبر داد:

برگزاری آزمون روش‌های تدریس قرآن؛ 27 مهر در چهارمحال و بختیاری+منابع

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون روش‌های تدریس قرآن و طرح‌های آموزشی در 27 مهرماه جاری خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این آزمون ویژه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن و مربیان قرآنی استان در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: این آزمون با توجه به مطالب مطرح شده در کارگاه‌های آموزشی که بهار سال جاری توسط گروه آموزشی اداره امور قرآنی در مؤسسات سراسر استان برگزار شد طراحی‌شده است.
تقی پور با بیان اینکه این آزمون به صورت هم‌زمان و رأس ساعت 10 صبح در شهرستان‌های سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: محل برگزاری آزمون متعاقباً توسط کارشناسان قرآنی شهرستان‌ها اطلاع داده می‌شود.
سرپرست اداره امور قرآنی استان با توجه به منابع آزمون، نمره آزمون روش تدریس را 15 و 5 نمره برای طرح درس روزانه و نمره آزمون طرح‌های آموزش عمومی را 20 نمره اعلام کرد و ادامه داد: اخذ نمره 14 حدنصاب لازم جهت دریافت گواهی قبولی در آزمون است.
وی با اشاره به تقدیر از سه نفر برتر هر شهرستان‌ها در این آزمون، تصریح کرد: آموزش قرائت قرآن کریم سطح 1 تا 3، آموزش حفظ قرآن کریم، آموزش قرآن کودکان پیش‌دبستانی، آموزش ترجمه و مفاهیم و روش تدریس و روانشناسی منابع آزمون روش تدریس و طرح‌های آموزشی استان است.
یادآور می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت منابع آزمون بر روی دروس ذیل کلیک کنند:


captcha