آموزش 150 نفر در خانه قرآن عطر قرآن بناب
کد خبر: 3652884
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

آموزش 150 نفر در خانه قرآن عطر قرآن بناب

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر خانه قرآن شهری عطر قرآن بناب، اظهار کرد: در حال حاضر 150 قرآن آموز در رده‌های سنی مختلف در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآنی آموزش می‌بینند.

اکرم معمارراست، مدیر خانه قرآن شهری عطر قرآن بناب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: قرآن كريم، مايه هدايت و رحمت است. اين كتاب شريف و كلام لطيف، مربى و راهنماى انسان در رسيدن به كمال نهايى و نزديک شدن به خداست و او را به‌سوى خير و سعادت سوق مى‌دهد.
وی، گفت: شاید یکی از مواردی که در زندگی ما به عنوان یک مسلمان کمتر بدان توجه می‌شود تلاوت قرآن به عنوان کتاب دینی ما و تعمق در آیات آن است، به همین دلیل است که کمتر این کتاب آسمانی در زندگی ما جا دارد.
معمار راست، با اشاره به فرموده حضرت محمد(ص)خاطرنشان کرد: پیامبراکرم(ص) می‌فرمایند: قرآن سفره پر برکت الهی است؛ آن را یاد بگیرید و تا می‌توانید در این راه بکوشید؛ زیرا قرآن نور آشکار و شفای سودمند الهی است. قرآن را یاد بگیرید؛ چون خداوند به جهت فراگرفتن آن، شما را به درجه اعلای شرافت خواهد رساند.
وی، به رشته‌های آموزشی این خانه فرآن اشاره کرد و گفت: روخوانی، روان خوانی، مفاهیم، تجوید، حفظ و تفسیر از گرایش‌های آموزشی این خانه تلقی می‌شوند.
مدیر خانه قرآن شهری عطر قرآن بناب، اظهار کرد: در حال حاضر 150 قرآن آموز در رده‌های سنی مختلف در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآنی آموزش می‌بینند.
وی افزود: قرآن، كتاب الهى و وسيله نجاتى است كه از طرف خداوند براى هدايت و تكامل انسان‌ها نازل شده است، تا آن را بخوانند و بفهمند و با عمل به دستورهايش رستگار و سعادت‌مند شوند.
معمارراست از آثار خواندن قرآن گفت و تاکید کرد: اگر ما به آثار خواندن قرآن توجه و قرآن را مانند دوستى در زندگى انتخاب كنيم، آياتش را بخوانيم و در معانى آسمانى‌اش تفكر كنيم، پس از مدتى زندگى‌مان سرشار از نور، روشنايى، طراوت و زيبايى خواهد شد.
captcha