آغاز داوری مرحله دوم دوازدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ
کد خبر: 3652897
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

آغاز داوری مرحله دوم دوازدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دبیرخانه طرح‌‌های ملی سازمان دارالقرآن الکریم از بررسی فایل‌های صوتی شرکت‌کنندگان در مرحله دوم دوازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ خبر داد.

حسین بهبودی، مدیر دبیرخانه طرح‌‌های ملی سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: ارزیابی فایل‌های صوتی شرکت‌کنندگان در مرحله دوم دوازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ از لحاظ حسن حفظ توسط سازمان دارالقرآن الکریم انجام می‌شود.

مدیر دبیرخانه طرح‌‌های ملی سازمان دارالقرآن الکریم ادامه داد: همچنین، این آثار برای بررسی در زمینه‌های مختلف همچون صوت و لحن، تجوید، وقف و ابتدا در اختیار اساتید قرآنی قرار گرفته است تا ارزیابی لازم در این زمینه نیز انجام شود.

بهبودی در ادامه تصریح کرد: همچنین، پس از پایان بررسی‌های لازم در این زمینه و ارزیابی عملکرد شرکت‌کنندگان در آزمون، نفرات برتر مشخص و اعلام خواهند شد که این نفرات همچنین، به مرحله سوم دوازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ راه پیدا خواهند کرد.

مدیر دبیرخانه طرح‌‌های ملی سازمان دارالقرآن الکریم در پایان اظهار کرد: همچنین، در حال حاضر آماده برگزاری مرحله چهارم یازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ نیز هستیم که این مرحله احتمالا طی دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

captcha