اعزام 4 هزار دانش‌آموز خراسان‌جنوبی به اردوهای راهیان نور
کد خبر: 3652920
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی خبر داد:

اعزام 4 هزار دانش‌آموز خراسان‌جنوبی به اردوهای راهیان نور

گروه معارف: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جاری بیش از چهار هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان به اردوهای راهیان نور اعزام شوند‌.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، عباس لامعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، روز گذشته 22 مهرماه، در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان، اظهار کرد: در سال گذشته نزدیک چهار هزار و 500دانش‌آموز دختر و پسر استان از یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور بازدید کردند.
وی با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور از آبان‌ماه سال جاری، تصریح کرد: اولین کاروان ارودهای راهیان نور نیمه دوم آبان ماه سال جاری و در قالب چهار اتوبوس از دانش‌آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، بر رعایت دستور‌العمل و ضوابط اردویی در اعزام دانش‌آموزان تأکید کرد و ادامه داد: این دانش‌آموزان از یادمان‌های عملیاتی، خرمشهر، هویزه، طلائیه، اروند و دهلاویه بازدید می‌کنند.
لامعی با اشاره به کسب رتبه سوم کشور در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی گذشته،  یادآور شد: دانش‌آموزان استان تا پایان سال تحصیلی، در قالب 12 کاروان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
captcha