دستگيری عاملان آدم‌ربايی در کمتر از 18 ساعت در دلگان
کد خبر: 3652939
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

دستگيری عاملان آدم‌ربايی در کمتر از 18 ساعت در دلگان

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از عمليات موفقيت‌آميز سبزپوشان عرصه نظم و امنيت در شناسايی و دستگيری عاملان آدم ربايی در کمتر از 18 ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از عمليات موفقيت آميز سبزپوشان عرصه نظم و امنيت در شناسايی و دستگيری عاملان آدم ربايی در کمتر از 18 ساعت خبر داد.
سرهنگ غلامعلی قنبری اظهار کرد: در پي وقوع يک فقره آدم ربايی و ربوده شدن یک نوجوان در مسير مدرسه، تيمی مجرب از ماموران پليس آگاهی و اطلاعات اين فرماندهی جهت شناسايي متهمان و آزادی گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلگان ادامه داد: طي اقدامات فنی و با اشراف فرماندهی محل اختفاء دو آدم ربا در يکی از نخلستان‌های شهرستان شناسايی شد.
وی بیان کرد: ماموران پس از عزیمت به منطقه مورد نظر در عملياتی ضربتی و غافلگيرانه موفق شدند آدم ربايان را که قصد فرار داشتند دستگير و گروگان را آزاد کنند.
فرمانده انتظامی دلگان در پايان با اشاره به اینکه متهمان انگیزه این آدم ربایی را اختلافات مالی عنوان کردند، خاطرنشان کرد: اقتدار نيروی انتظامی مايه آرامش مردم و رعب و وحشت مجرمان است و پلیس با اشراف کامل اطلاعاتي اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنيت، به اهداف پليد خود دست پيدا کنند و به طور قاطع با اين افراد برخورد می‌کند.
captcha