هنرمندان خراسان‌جنوبی در پاسخ به گزافه‌گويی‌های ترامپ تجمع می‌کنند
کد خبر: 3652946
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
امشب؛

هنرمندان خراسان‌جنوبی در پاسخ به گزافه‌گويی‌های ترامپ تجمع می‌کنند

گروه اجتماعی: معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: هنرمندان خراسان‌جنوبی در پاسخ به گزافه‌گويی‌هاي ترامپ تجمع می‌کنند.

سید علی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تجمع هنرمندان خراسان‌جنوبی ساعت ۱۸ امروز (۲۳ مهرماه) در پاسخ به گزاف‌گويي‌هاي ترامپ انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این تجمع در سالن علامه فرزان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم شاعران، اشعاری در خصوص محکومیت اظهارات ترامپ می‌خوانند و یک کلیپ ضدآمریکایی نیز پخش می‌شود.
معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین در این مراسم بیانیه هنرمندان استان در محکومیت اظهارات رئیس جمهور آمریکا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد که در این بیانیه هنرمندان مواضع خود را اعلام کردند.
‌زمزم ادامه داد: در بحث برجام، چون اروپا مقابل آمریکا ایستاد و با توجه به پیشرفت‌های خوب ایران در بحث موشکی؛ چون ترامپ نمی‌تواند ایران را تهدید کند سعی می‌کند با حرفهایش برای ما حاشیه درست کند.
‌وی یادآور شد: این سخنان ترامپ برخلاف میل او، وحدت و همبستگی را در کشور ما بیشتر و آمریکایی‌ها را رسواتر کرد.
captcha