بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی از ضروریات جامعه محسوب می‌شود
کد خبر: 3652957
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی از ضروریات جامعه محسوب می‌شود

گروه اجتماعی: معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه استان سمنان با تأکید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ماه محرم‌الحرام برای بصیرت‌افزایی مردم، گفت: بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی یکی از ضروریات جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام ابراهیم فامیلی، معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه استان سمنان امروز 23 مهر در جریان بازدید از برنامه‌های تبلیغی مبلغین روستای نردین و روستای حق الخواجه میامی و روستای کلامو شاهرود اظهار کرد: پایداری و حیات فرهنگ عاشورا در جای‌جای استان سمنان مدیون تلاش‌های خالصانه مبلغین هجرت و مستقر و خانواده محترم آنان در روستاهای استان از نزدیک‌ترین تا دورافتاده‌ترین مناطق است.
معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه تبلیغ اهداف قیام امام حسین(ع) باید در اولویت برنامه‌های مبلغان باشد، متذکر شد: نسل جوان و نوجوان ما باید بداند که امام حسین(ع) برای حفظ اسلام ناب محمدی(ص) قیام کرد.
وی با بیان اینکه قشرهای مختلف مردم به ماه محرم توجه‌ای ویژه و خاص دارند، افزود: ماه محرم‌الحرام این ماه با عظمت دارای حرمت خاص و جایگاه مهمی در میان مردم است.
حجت‌الاسلام فامیلی با تأکید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ماه محرم‌الحرام برای بصیرت‌افزایی مردم، افزود: بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی یکی از ضروریات جامعه محسوب می‌شود و روحانیت و مبلغان باید با استفاده از ظرفیت مهم ماه محرم‌الحرام برای تحقق این مهم تلاش کنند و مبلغان و روحانیت باید با استفاده از اعتماد مردم به جامعه روحانیت و مبلغان آن‌ها را به سمت معارف حسینی هدایت کنند.
گفتنی است در جریان بازدید معاون تبلیغ، نماینده هجرت و نماینده امور صیانتی استان از فعالیت‌های مبلغین هجرت؛ از فعالیت‌های حجت‌الاسلام حسین پور مبلغ هجرت روستای نردین در شهرستان میامی، حجت‌الاسلام بهمنی مبلغ هجرت روستای حق الخواجه در شهرستان میامی و حجت‌الاسلام قلی زاده مبلغ هجرت روستای کلامو در شهرستان شاهرود بازدید و سرکشی شد.
منبع: خبرگزاری حوزه
captcha