عرفان و معرفت در ورزش مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3652970
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

عرفان و معرفت در ورزش مورد توجه قرار گیرد

گروه معارف: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ورزش‌های پیشینیان ما با عرفان همراه بوده است، اظهار کرد: امروز نیز باید این امر در ورزشگاه‌ها مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز 23 مهرماه، در جمع شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اظهار کرد: دشمن برای انحراف جامعه از طرح و اتاق فکر استفاده می‌کند بنابراین برای مقابله با این برنامه‌ها نیازمند طرح هستیم.
وی با بیان اینکه جامعه بسیج ورزشکاران وظیفه خطیری بر عهده دارد، افزود: این جامعه با قشر زیادی از جوانان سر و کار داشته و می‌تواند بر آن‌ها تأثیرگذاری خوبی داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت ورزش، بیان کرد: ورزش همواره در جسم، روح، فرهنگ و اخلاق نیز تأثیرگذار است.
عبادی ارتباط تن و روح را ارتباط متقابلی دانست و افزود: مسائل روانی در مسائل جسمانی و روحی تأثیرگذاری زیادی دارند.
وی بیان کرد: گذشتگان و اجداد ما در ورزش‌های باستانی، فرهنگ را حفظ کرده که ما نیز باید ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ورزش‌های پیشینیان ما با عرفان همراه بوده است، افزود: امروز نیز باید این امر در ورزشگاه‌ها مورد توجه باشد.
عبادی با بیان اینکه باید جوانان را به سمت ورزش جذب کنیم، تصریح کرد: حداقل فواید ورزش و فعالیت‌های روزمره این است که مواد زاید بدن را می‌سوزاند.
وی با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است، اظهار کرد: ورزش ابزاری است که در دست انسان‌های ولنگار نیست.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز جامعه‌ای تأثیرگذار و موفق است که به لحاظ مدیریت‌های بدنی، معنوی، اخلاقی و فرهنگی دارای طرح باشد.
عبادی با بیان اینکه تمامی جوانان، فرزندان ما هستند، یادآور شد: برای تربیت صحیح، نیازمند طرحی جامع هستیم.
captcha