تقدیر رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از استاد محمود رفیعی
کد خبر: 3652998
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

تقدیر رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از استاد محمود رفیعی

گروه فرهنگی: رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر، از استاد محمود رفیعی، پژوهشگر و مترجم برجسته جنوب شرق کشور قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، آیین نکوداشت استاد دکتر محمود رفیعی، مورخ، پژوهشگر و مترجم برجسته جنوب شرق کشور صبح امروز، یکشنبه 23 مهرماه در سالن جلسات دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.
در این آیین که با حضور معاون سیاسی- اجتماعی استانداری، اساتید دانشگاهی، دانشگاهیان، مدیران ارشد، پژوهشگران و مولفان برگزار شد، دکتر منصور تاجری، رئیس جهاد دانشگاهی استان با اهدای لوح تقدیر، از این پژوهشگر و مترجم برجسته قدردانی کرد.
علی‌اصغر جمشیدنژاد، معاون سیاسی اجتماعی استانداری در این آیین بیان کرد: ثمره این پژوهش‌ها در حقیقت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی را به جهانیان معرفی می‌کند.
وی ادامه داد: تالیف کتب و البته کتب تاریخی یکی از تاثیرگذارترین ابزارها برای شناساندن تاریخ، تمدن، فرهنگ و هنر هر منطقه و کشور است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری از استاد رفیعی به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار ایران به ویژه جنوب شرق ایران یاد کرد و افزود: ترجمه و تالیفات کتب ارزشمند و گران‌سنگ وی مایه مباهات هر ایرانی است.
تقدیر رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از استاد محمود رفیعی
captcha