تکریم و معارفه فرماندهان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع)
کد خبر: 3653007
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

تکریم و معارفه فرماندهان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع)

گروه اجتماعی: آئین تکریم و معارفه فرماندهان تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری بسیج، آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع)، جانشین و معاون هماهنگ کننده این یگان با حضور سردار خادم سیدالشهداء، فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع)، مسئولان و شورای تأمین شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار شد.
در این مراسم سردار علی محمد اکبری به تشریح گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) و عرصه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، تأمین امنیت پایدار در مرزهای شمالغرب، جنوب شرق و اکنون جنوب غرب پرداخت.
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری،  کارنامه تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) را درخشان توصیف کرد و با اشاره به توجه ویژه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی به این یگان در ابعاد عملیاتی، آفندی و پدافندی، گفت: دلیرمردان استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم آل الله نیز با تقدیم 11شهید گلگون کفن نقش مهمی را ایفا کردند.
وی، با تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، سرهنگ پاسدار علی افضلی را به عنوان فرمانده جدید تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) معرفی کرد.
شایان ذکر است در این مراسم؛ جانشین و معاون هماهنگ کننده تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) نیز معرفی شدند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
|
Iraq
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۵
0
0
سلام
براستی که تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی هاشم تیپ ایثار و فداکاریست
احمد رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۱
0
0
به نظر من سردار مولایی خیلی خوب بود
captcha