محکومیت ایران‌هراسی ترامپ توسط حزب لبنانی
کد خبر: 3653018
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

محکومیت ایران‌هراسی ترامپ توسط حزب لبنانی

گروه بین‌الملل: جنبش توحید اسلامی لبنان، اظهارات خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران را محکوم کرد و از کشورهای عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست که در اعتراض به یاوه‌گویی‌های ترامپ کنار ایران بایستند.

واکنش جنبش توحید اسلامی لبنان به اظهارات ضد ایرانی ترامپبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری elnashra.com؛ جنبش توحید اسلامی لبنان، اظهارات خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران را محکوم کرد و از کشورهای عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست که با تهران اعلام همبستگی کنند و صدای خود را در مخالفت با نگرش‌ها و مواضع تهاجمی آمریکا علیه محور مقاومت بالا ببرند.

این جنبش لبنانی در ادامه از مواضع اروپا، روسیه و چین در خصوص توافق هسته‌ای ایران تمجید کرد و نسبت به  تأیید اظهارات خصمانه ترامپ از سوی برخی کشورهای عربی ابراز شگفتی کرد و از این کشورها خواست که در پیروی و تبعیت از واشنگتن تجدیدنظر کنند.

جنبش توحید اسلامی لبنان ضمن هشدار نسبت به عواقب و پیامدهای نقض توافق هسته‌ای میان ایران و 5+1، تأکید کرد: کشورهای عربی باید از تاریخ روابط با آمریکا درس بگیرند و بدانند که آمریکا کشورهایی را که دوست خود می‌پندارد، پس از اتمام نقش آن‌ها، رهایشان خواهد کرد.

این جنبش اعلام کرد: ایجاد گفت‌وگو میان ایران، کشورهای عربی و ترکیه منجر به راهبرد مقاومت متحد می‌شود که جهت‌گیری آن آزادسازی فلسطین خواهد بود.

جنبش توحید اسلامی لبنان در پایان تأکید کرد: امنیت منطقه تنها توسط فرزندان و ساکنان و نه غریبه‌ها و حامیان اسرائیل و تروریسم تکفیری برقرار می‌شود./


captcha