شایسته‌سالاری از ارکان مهم و مورد توجه در انتصاب‌هاست
کد خبر: 3653041
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

شایسته‌سالاری از ارکان مهم و مورد توجه در انتصاب‌هاست

گروه اجتماعی: هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان شیروان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در حالی برگزار شد که یکی از تاکیدات مهم معاون سیاسی و امنیتی استاندار توجه به مبحث شایسته‌سالاری‌، تخصص و تعهد در انتصابات بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار روز گذشته، در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان اظهار کرد: در بحث انتصابات به دنبال نگاه تعادلی، شایسته سالاری، تخصص و تعهد مدیران هستیم چرا که اعتقاد داریم باید اعتبارات و قدرت به صورت یکسان تقسیم شود.
وی با بیان اینکه مطالبه مردم ازمدیران،نظارت و حضور میدانی است، بیان کرد:مدیران باید به تمام بخش هاو روستاهای تحت مدیریت خود سربزنند و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شوند و دنبال حل آنها باشند.
ابراهیمی با تاکید بر داشتن نگاه تعادلی اظهار داشت:فعال شدن کارگروه ها و جلسات،ارائه گزارش های روزانه و نظارت و حضور مدیران بر تمامی حوزه ها می تواند ما را در رسیدن به اهداف کاری خود کمک کند.
وی در ادامه افزود: نظارت عالیه بر دستگاه های اجرایی،هماهنگی کامل دستگاه های اجرایی با فرماندار و حفظ سیاست های عمومی دولت از اهم وظایف فرماندار است که باید سایر مدیران شهرستان در این مسیر حرکت کنند.
ابراهیمی در باب محوریت جلسه شورای اداری باعنوان سیاستگذاری اظهار داشت:گره گشایی از کار مردم، داشتن نگاه توسعه ای در شهرستان باید بعنوان سیاست های اصلی قلمداد و مورد پیگیری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه با تدبیر فرماندار جدید شهرستان شیروان شاهد ارائه کارهای ماندگار در این شهرستان باشیم، افزود:امیدواریم همچنین شاهد افزایش پست های مدیریتی برای بانوان و جوانان باشیم.
ابراهیمی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع توافق هسته ای اشاره کرد و گفت:به رغم تلاش های ترامپ، مشخص شد که او نمی تواند به تنهایی این قرارداد را برهم بزند چرا که از هیچ دانش سیاسی برخوردار نیست.
وی خاطرنشان کرد:خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لطف دانش و پشتوانه مردمی،هیچ وابستگی به کشورهای بیگانه ندارد که آمریکا بخواهداین نهاد نظامی را تحریم کند.
captcha