اربعین فرصتی برای اشاعه فرهنگی انقلاب اسلامی به دنیاست
کد خبر: 3653043
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
فرماندار صومعه سرا:

اربعین فرصتی برای اشاعه فرهنگی انقلاب اسلامی به دنیاست

گروه اجتماعی: فتح الهی با بیان اینکه پیام جمهوری اسلامی در اربعین برقراری امنیت است، گفت: اربعین فرصتی برای اشاعه فرهنگی انقلاب اسلامی به تمام دنیاست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 23 مهر در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی اربعین حسینی، اظهار کرد: ایران اسلامی بار دیگر کانون خبرهای دنیا قرار گرفت و سخنان ترامپ که شالوده تفکرات استکباری او علیه ایران است، بیش از پیش آنچه را که لایق آن هستند را به دنیا اثبات کرد.

وی افزود: اگر تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مطالعه کنند، خواهند فهمید که ملت ایران با وجود نداشتن امکانات و توان رزمی بالا توانستند در همه عرصه ها پیروز میدان شوند و این را نشات گرفته از اندیشه مقدس جهموری اسلامی و اقتدار ایران می داتنیم.

فتح الهی تصریح کرد: به پشتوانه رهبری مقام عظمی ولایت و زحمات سپاه و نیروی انتظامی و اقتدار سایر ارگان ها در برقراری امنیت، جای هیچگونه نگرانی برای ملت شریف ایران وجود ندارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هدف آمریکا که جزو بی تمدن ترین و غیر فرهنگ ترین کشورهای غربی است این است که انقلاب ایران نتواند کشورهای دیگر را بیدار کند، گفت: امام خمینی(ره) توانست انقلاب ما را به دنیا صادر کند.

فرماندار صومعه سرا خاطرنشان کرد: ما می توانیم با تکیه بر پشتوانه رهبری، دعای خیر مردم، دولت تدبیر و امید و ارگان هایی چون سپاه و ارتش دست به دست هم داده تا با محرومیت زدایی در بحث درمانی، عمرانی، سازندگی و... گامهای بلندی را در جهت پیشرفت کشور برداریم.

وی اضافه کرد: تحریم ها مانند فنری به هم فشرده است که فاصله مردم ایران را نزدیکتر کرده و قدرت پرتاب این فنر در همبستگی و همراهی دولت و ملت است.

فتح الهی متذکر شد: پیام جمهوری اسلامی در اربعین برقراری امنیت است که بزرگترین راهپیمایی دنیا در این روز انجام خواهد شد و فرصتی برای اشاعه فرهنگی انقلاب اسلامی به تمام دنیاست.

وی بر لزوم همکاری کلیه ادارات و سهیم شدن در این کار خداپسندانه تاکید کرد و یادآور شد: وقتی از تمامی نقاط دنیا در این مراسم شرکت می کنند، در واقع آنها سفیرانی هستند که برنامه های دینی و مذهبی ما را به گوش دنیا می رسانند و لذا باید به نحو احسن برگزار شود.

captcha