هدف ملت ایران فتح دل‌های جهانیان است نه جهان‌گشایی
کد خبر: 3653044
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

هدف ملت ایران فتح دل‌های جهانیان است نه جهان‌گشایی

گروه معارف: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه صادر کردن اسلام ناب شیعی باید به‌عنوان مهم‌ترین امور در برنامه کاری همه دستگاه‌های مرتبط با دنیای خارج از کشور قرار گیرد، گفت: هدف ملت ایران فتح دل‌های جهانیان است نه جهان‌گشایی.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، دیروز در دیدار نماینده وزارت امور خارجه در استان، اظهار کرد: همان‌گونه که امام راحل (ره) فرمودند: «ما در جنگ اسلام را دنیا صادر کردیم»، باید مسئولان ارشد نظام اسلامی ایران از هر موقعیتی برای صدور آرمان و اهداف امام (ره) و انقلاب استفاده کنند.
آیت الله یعقوبی تصریح کرد: کشورگشایی و فتح ممالک هنر نیست بلکه هنر ایران صادر کردن اسلام ناب و فتح دل‌های آماده است.
رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: صادرات مواد مختلف و بارزگانی مهم است؛ اما باید در کنار این نوع صادرات برای صدور اسلام ناب هم تلاش مضاعف صورت پذیرد.
آیت الله یعقوبی بیان کرد: همه ما مسئولیم تا ذهنیت نادرست مردم غرب را نسبت به اسلام ناب عوض کنیم و چهره اصلی اسلام را برای آن‌ها نمایان سازیم.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر نگاه غرب به اسلام ابوسفیانی است و از اسلام ناب چیزی ندیده‌اند و هضم نکرده‌اند و اگر حلاوت و شیرینی اسلام واقعی به آن‌ها چشانده شود بدون شک با خیل عظیمی از طرفداران اسلام در غرب روبرو خواهیم شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا سبب شد تا بسیاری از روزنه‌ها برای صدور اسلام ناب به غرب باز شود و اکنون شاهدیم که بسیاری از غربیان برای آشنایی با اسلام واقعی به کشور ایران سفر می‌کنند و تعالیم دینی اسلام را آموزش می‌بینند.
وی تأکید کرد: حقوق بشر آمریکایی ویژه عده‌ای خاص و معلوم‌الحال است، درحالی‌که حقوق بشر اسلامی به همه انسان‌ها و حتی حیوانات تعلق دارد.
آیت الله یعقوبی از همه آحاد مردم به‌ویژه مسئولان نظام خواست از طریق فضاهای مجازی و به کار گرفتن علوم روز دنیا، به صدور اسلام ناب بپردازند.
captcha