راهکاری برای آشنایی غیرمسلمانان با قرآن
کد خبر: 3653055
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
در نمایشگاه کانادا ارائه شد؛

راهکاری برای آشنایی غیرمسلمانان با قرآن

گروه بین‌الملل: رئیس خدمات اجتماعی اسلامی وینیپگ، مرکز استان مانیتوبای کانادا در نمایشگاه روز میراث اسلامی در این استان خطاب به غیرمسلمانان راهکاری برای آشنایی آنان با قرآن ارائه داد.

راهکاری برای آشنایی غیرمسلمانان با قرآنبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری PVOnline؛ جامعه مسلمانان منطقه «پمبینا ولی» در استان مانیتوبای کانادا با برگزاری نمایشگاه روز میراث اسلامی از مردم دعوت کردند تا در مورد اسلام و فرهنگ‌های مسلمانان اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این برنامه با عنوان نمایشگاه روز میراث اسلامی در راستای برنامه‌های ماه میراث اسلامی که در سراسر کانادا در حال برگزاری است، انجام شد.

دولت کانادا در سال 2007، ماه اکتبر را به عنوان ماه شناخت میراث اسلامی نامگذاری کرد و در این ماه برنامه‌های مختلفی در راستای آشنایی بیشتر با میراث و تاریخ اسلامی برگزار می‌شود.

نمایشگاه روز میراث اسلامی در مانیتوبا با برگزاری جلسات دوستانه و گفت‌وگوها و به اشتراک گذاشتن فرهنگ و عقاید مسلمانان و غیرمسلمانان برگزار شد.

کمرون فریسن، وزیر اقتصادی مانیتوبا با شرکت در نمایشگاه روز میراث اسلامی از لزوم مشاهده جهان از دید و نگاه دیگران سخن گفت.

شهین صدیقی، رئیس خدمات اجتماعی اسلامی وینیپگ، مرکز استان مانیتوبا نیز با شرکت در این برنامه، به سؤالات مردم در مورد اسلام و سوءتفاهم‌ها پاسخ داد.

وی در مورد چگونگی آشنایی غیرمسلمانان با قرآن خطاب به آنان گفت: اگر می‌خواهید واقعاً قرآن را بشناسید، به مطالعه آن با کسی که عربی می‌داند بنشینید و تفاسیر مختلف مسلمانان و غیرمسلمانان را در مورد آن مطالعه کنید. غیرمسلمانان زیادی بوده‌اند که تفاسیر خوبی از قرآن ارائه داده‌اند/.

راهکاری برای آشنایی غیرمسلمانان با قرآن
captcha