دانشگاهیان تفرش در محکومیت اظهارات ترامپ تجمع کردند
کد خبر: 3653063
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

دانشگاهیان تفرش در محکومیت اظهارات ترامپ تجمع کردند

گروه سیاسی: دانشگاهیان تفرش در محکومیت اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، امروز، 23 مهرماه دانشگاهیان تفرش پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله، مواضع ضدایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.
محمد حبیبی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این تجمع اعتراضی گفت: آمریکا به دنبال هدایت جهانیان به سمت دهکده جهانی با محوریت بسط و گسترش رابطه عرضی خدا و انسان برای جهانیان است.
حبیبی با بیان این که امام خمینی(ره) با تاسی از مکتب اهل‌بیت(ع) و قیام عاشورا گفتگوی نوینی در مقابل گفتگوی تمدنی غرب شکل داد افزود: گفتگوی امام خمینی(ره) با ظهور امام زمان(عج) به دهکده جهانی می‌انجامد که قطعاً متفاوت با دهکده جهانی مدنظر تمدن غرب و در رأس آن آمریکاست.
وی ادامه داد: رویارویی آمریکا و ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ شکل تازه‌ای به خود گرفت که ثمره آن احساس ترس شدید آمریکا از صادر شدن انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت نرم جمهوری اسلامی و یادگار امام خمینی(ره) است که قدرت چشمگیر آن در سرنگونی داعش و توطئه‌های دشمنان موجبات ترس آمریکا از این نهاد انقلابی را فراهم نموده است.
وی افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران ضمن حمایت از ولایت فقیه در مسیر قیام عاشورا حرکت نموده و با اتحاد و وحدت، توطئه دشمنان اسلام را خنثی  می‌کنند.
یادآور می‌شود: در پایان این مراسم شرکت کنندگان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.
captcha