جزئیاتی از سی و هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا
کد خبر: 3653067
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

جزئیاتی از سی و هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا

گروه مسابقات: مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش به بیان جزئیاتی از سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا پرداخت.

سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش(آجا) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا از سوم تا شش دی‌ماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی این مسابقات در ادارات پنج‌گانه نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا طی اواخر مهر و اوایل آبان‌ماه برپا خواهد شد، عنوان کرد: مرحله سراسری این مسابقات در هر کدام از ادارات اواخر آبان‌ماه و اوایل آذرماه انجام می‌شود.
میدانی با تأکید بر اینکه مسابقات قرآن کارکنان هرساله در آستانه حماسه 9 دی‌ماه انجام می‌شود، اظهار کرد: از جمله نوآوری که در مسابقات داشته‌ایم برپایی آیین اختتامیه مختصر و با محتوای قوی چنانکه در آیین پایانی مسابقات قرآن بانوان شاغل شاهد آن بودیم و همچنین از حضور داوران بین‌المللی در مسابقات بهره بردیم.
وی با اشاره به حضور نمایندگانی از سازمان اوقاف در این مسابقات، عنوان کرد: همچنین طی مرحله مقدماتی و نهایی مسابقات که در ادارات پنجگانه آجا برگزار می‌شود، فاکتورهای خاصی در نظر گرفته شده است.
مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش تصریح کرد: در نظر داریم اداره برتر در این دوره از مسابقات را در خصوص نحوه برپایی مسابقات، با فرآیند اجرای بهتر در حاشیه این مسابقات معرفی کنیم.
وی ادامه داد: در کنار این مسابقات شانزدهمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های آجا در روز اول رقابت‌ها با هم به رقابت می‌پردازند و طی روز دوم مسابقات قرآن در رشته حفظ و روز سوم نیز رقابت در سایر رشته‌ها انجام می‌شود.
captcha