آشنایی نسل جوان با شهدا از گام های پیروزی در جنگ نرم است
کد خبر: 3653111
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

آشنایی نسل جوان با شهدا از گام های پیروزی در جنگ نرم است

گروه فرهنگی: فرمانده پایگاه مقاوت بسیج بیت المقدس روستای توانه با اشاره به جنگ نرم دشمن و هدف قرار دادن جوانان گفت: با توجه به این هجمه و جنگ نرم دشمن باید شهدا را به نسل جوان معرفی کرد و به ترویج فرهنگ ایثار و مجاهدت فی سبیل الله پرداخت تا دشمن در این جنگ نیز ناکام بماند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه، عباس جلالی فرمانده پایگاه مقاوت بسیج بیت المقدسبا اشاره به برنامه‌های این پایگاه و دیدار با خانواده شهدا افزود اظهار کرد: مهمترین هدف این دیدارها و مراسمات زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است.

فرمانده پایگاه مقاوت بسیج بیت المقدس روستای توانه تصریح کرد: پایگاه مقاومت بسیج توانه همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت شهدای این روستا با خانواده‌های معظم این شهدا دیدار می‌کند.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا و نصب بنر و پرچم درب منزل خانواده شهدا نیز از دیگر اقدامات اجرایی است که موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاوت بسیج بیت المقدس روستای توانه عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری «شهدا مثل آیه‌های قرآن مقدس هستند».

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و هدف قرار دادن جوانان تصریح کرد: با توجه به این هجمه و جنگ نرم دشمن باید شهدا را به نسل جوان معرفی کرد و به ترویج فرهنگ ایثار و مجاهدت فی سبیل الله پرداخت تا دشمن در این جنگ نیز ناکام بماند.

جلالی خاطرنشان کرد: شهید «همدانی» مجاهد فی سبیل الله و مدافع حرم آل الله(ع) و حبیب سپاه و فرمانده دل‌ها را باید نسل جوان بشناسد و بداند که این مرد مومن و انقلابی و ولایت پذیر لحظه ای از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و شهدا و رهبری عقب نشینی نکرد.


captcha