آموزش در ارتقای سطح آگاهی حقوق شهروندی مردم موثر است
کد خبر: 3653119
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

آموزش در ارتقای سطح آگاهی حقوق شهروندی مردم موثر است

گروه اجتماعی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: آموزش می تواند در ارتقای سطح آگاهی درباره حقوق شهروندی مردم موثر باشد و باید در مردم انگیزه آموزش ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از مهر، شهرام طهماسبی صبح یکشنبه در کارگروه برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه باید به حقوق شهروندی در استان زنجان توجه ویژه شود، افزود: متاسفانه آن طور که باید حقوق شهروندی به رسمیت شناخته نشده است.  
وی اظهار کرد: باید حقوق شهروندی در استان زنجان  به خوبی تبیین و ترویج شود و مسئولان به عنوان نماینده دولت پاسخگوی این مطالبات مردمی باشند. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: حقوق شهروندی یکی از مطالبات مهم و اساسی است و  باید این مطالبه گری به خوبی انجام شود.  
طهماسبی ابراز کرد: موضوع حقوق شهروندی از سوی رسانه‌ها و به نمایندگی از مردم پیگیری شود و  دولت یازدهم بر این امر تاکید جدی دارد و باید بر این امر اذعان داشت که توجه به حقوق شهروندی نیاز و مطالبه جدی جامعه است.  
وی  تصریح کرد: دولت تدبیر و امید درصدد ارتقای رفاه اجتماعی مردم در بالاترین سطح است و در راستای تحقق این امر مهم باید رسانه ها دست دولت را بگیرند.  
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت:  باید با فرهنگسازی و برنامه ریزی مردم را با حقوق شهروندی آشنا کرد تا بتوانند راه درست را انتخاب کنند و نیاز است که آگاهی بخشی بیشتر به مردم و جامعه در دستور کار قرار گیرد.  
طهماسبی ابراز کرد: آموزش نیز می تواند در ارتقای سطح آگاهی حقوق شهروندی مردم موثر باشد و  باید در مردم انگیزه آموزش ایجاد کرد تا احساس نیاز به این مقوله مهم در جامعه افزایش یابد.
وی گفت: اگر مردم کارهای خود را صحیح و بر اساس موازین قانونی انجام دهند جامعه هم روند توسعه همه جانبه را خواهد داشت.
captcha