جواب دندانشکنی به یاوه گویی های ترامپ داده شود
کد خبر: 3653135
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

جواب دندانشکنی به یاوه گویی های ترامپ داده شود

گروه اجتماعی: حجت الاسلام چهری با تاکید بر عمیق کینه و دشمنی دیرینه شیطان بزرگ با ملت ایران، گفت: باید جواب دندانشکنی به یاوه گویی های ترامپ داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به یاوهگویی های رئیس جمهور دیوانه ایالات متحده آمریکا علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: باید جواب دندانشکنی به این یاوهگویی ها داده شود.

وی تصریح کرد: آمریکا از دیرباز دشمن ملت ایران و نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و از کودتای 28 مرداد تاکنون به دشمنی خود ادامه داده است.

این کارشناس دینی با تاکید بر عمیق کینه و دشمنی دیرینه شیطان بزرگ با ملت ایران، اضافه کرد: ناو وینسس آمریکا، هواپیمای مسافربری ما را که بیشتر سرنشینان آن زنان و کودکان بودند، هدف موشک قرار داد و به جای عذرخواهی به ناخدا و عوامل آن جنایت مدال افتخار دادند.

حجتالاسلام چهری با ذکر جمله ای از آیتالله مشکینی(ره)، خاطرنشان کرد: ثواب شعار «مرگ بر آمریکا» اگر از ذکر صلوات بیشتر نباشد، کمتر هم نیست، زیرا آمریکا نماد استکبار است.

captcha