اقدامات موثری در حوزه ورزش جانبازان در دولت انجام شده است
کد خبر: 3653168
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰

اقدامات موثری در حوزه ورزش جانبازان در دولت انجام شده است

گروه اجتماعی: استاندار کرمان گفت: جانبازان ثمره پرافتخار دفاع مقدس هستند، آنها در میدان جنگ افتخارآفرینی کردند و امروز همان مردان با تفاوت اینکه بخشی از عضو خود را در میدان جنگ جا گذاشته‌اند، در میدان‌های ورزشی افتخار آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز یکشنبه، 23 مهر در جلسه تجلیل از مدال‌آوران ایثارگر ضمن تشکر از مدال‌آوران جانباز، گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات مؤثری در حوزه ورزش جانبازان انجام شده است که امیدواریم به افتخارآفرینی‌های خود ادامه دهید تا امکانات و بودجه بیشتری به این حوزه اختصاص یابد.
وی از رشادت‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس سخن به میان آورد و عنوان کرد: جانبازان ثمره پرافتخار دفاع مقدس هستند، آنها در میدان جنگ افتخارآفرینی کردند و امروز همان مردان با تفاوت اینکه بخشی از عضو خود را در میدان جنگ جاگذاشته‌اند، در میدان‌های ورزشی افتخار آفرینی می‌کنند.
استاندار کرمان به نقص عضو جانبازان اشاره کرد و افزود: باید این مدال‌آوران ایثارگر الگو برای سایرین باشند، زیرا آنها با وجود نقص عضو برای کشور و مردم افتخارآفرینی می‌کنند.
وی ادامه داد: مدال‌آوران معلول درس بزرگی به همه مردم داده‌اند و آن این است که با پشت کار و تلاش حتی با کمبودها و نقص‌ها می توان قله‌های افتخار را فتح کرد.
همچنین در این جلسه محمدرضا حسنی سعدی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: معلولان استان کرمان در حوزه ورزشی و فرهنگی رتبه سوم کشوری را دارا هستند.
یادآور می‌شود، در این مراسم از مدال‌آوران ایثارگر و جانباز با تقدیم لوح تقدیر، تشکر بعمل آمد.
captcha