دستگیری عاملان ناامنی توسط ماموران پلیس اطلاعات رودبار جنوب
کد خبر: 3653172
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶

دستگیری عاملان ناامنی توسط ماموران پلیس اطلاعات رودبار جنوب

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری عاملان ناامنی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رضا فیروزبخت، فرمانده انتظامی رودبار جنوب دیروز یکشنبه، 23 مهر گفت: در پی شکایات مردمی در مورد سلب آسایش شهروندان و ایجاد ناامنی توسط افرادی شرور در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: پس انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متهمان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب بیان کرد: در این عملیات از مخفیگاه متهمان تعداد سه قبضه سلاح ممنوعه، تعدادی خشاب و مهمات جنگی، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد.
فیروزبخت با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، اظهارکرد: آنها جرائمی از جمله نزاع و درگیری، تیراندازی ایذایی و تیراندازی منجر به جرح، حمل سلاح غیرمجاز، حمل مسلحانه موادمخدر، سرقت مسلحانه، گروگانگیری منجر به قتل در سطح استان فارس، سلب آسایش عمومی و ... را در پرونده خود دارند.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب تأکید کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان
captcha