وحدت مسلمانان و مطالبه‌گری؛ راهکار توقف کشتار مسلمانان میانمار
کد خبر: 3653246
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
حجت‌الاسلام صدیقی عنوان کرد:

وحدت مسلمانان و مطالبه‌گری؛ راهکار توقف کشتار مسلمانان میانمار

گروه سیاسی: خطیب جمعه تهران با بیان اینکه حل مشکلات مسلمانان این کشور به همدلی و وحدت کشورهای اسلامی باز می‌گردد، گفت: سازمان ملل و شورای امنیت که با هدف ایجاد صلح و ثبات در جهان تأسیس شده، باید مستقیماً برای توقف کشتار مسلمانان میانمار ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب جمعه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن محکومیت اقدامات نژادپرستانه «آنگ سان سوچی» بیان کرد: این خانم در اصل جایزه صلح نوبل را به خاطر دست داشتن در کشتار مسلمانان میانمار به دست آورده است.
وی ادامه داد: دولت‌های غربی که از ایشان در مراسمی به عنوان رهبر صلح‌طلب تقدیر کردند باید از ملت میانمار شرم کنند که هیچ‌گونه موضع بشردوستانه‌ای تا به امروز نداشتند. جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که تحت سایه ولی امر مسلمین از حقوق مسلمانان مظلوم در سرتاسر دنیا حمایت می‌کند.
خطیب جمعه تهران افزود: امیدوارم که سازمان ملل و شورای امنیت که با هدف ایجاد صلح و ثبات در جهان تأسیس شده، مستقیماً ورود پیدا کنند و اگر لازم است نیروهای خود را در این منطقه مستقر کنند. همچنین حل مشکلات مسلمانان میانمار به همدلی و وحدت کشورهای اسلامی باز می‌گردد که ان‌شاءالله چنین اتفاقی سریع‌تر رخ دهد.

captcha