پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت دکتر محمدعلی شیخ
کد خبر: 3653249
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت دکتر محمدعلی شیخ

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خوزستان در پیامی درگذشت محمدعلی شیخ، نماینده اسبق مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و فرزند شیخ محمدتقی شوشتری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،  دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی درگذشت دکتر محمدعلی شیخ شوشتری را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار خوزستان به شرح زیر است:

 «بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دانشمند وارسته و عالی‌قدر، مرحوم دکتر محمدعلی شیخ ما را دچار تاثر و تالم فراوانی نمود، دکتر محمدعلی شیخ که از فرزندان پاک و مومن خاندان بزرگ شیخ شوشتری و فرزند عالم بزرگ و فقیه پاک، علامه شیخ محمدتقی شوشتری (ره) بودند که با تقدیم فرزند شهید خود در راه انقلاب و میهن، همواره نشان دادند علاوه بر دانش و فرهیختگی در اخلاص و عشق به انقلاب، دارای جایگاه والایی هستند.

مرحوم دکتر محمد علی شیخ در عرصه خدمتگزاری به مردم، سه دوره نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بودند که توانستند خدمات ارزنده بسیاری را انجام دهند. بدون شک خدمات ایشان در خاطره مردم شوشتر و گتوند خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این اندیشمند بزرگ را به کلیه مردم استان خوزستان، خصوصاً مردم شریف شهرستان شوشتر و خانواده معظم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند باری تعالی برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان»

iqnakhouzestan@

captcha