بیش از ٣٨ هزار جلد کتاب در میامی به کتابخانه‌ها اهدا شد
کد خبر: 3653255
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

بیش از ٣٨ هزار جلد کتاب در میامی به کتابخانه‌ها اهدا شد

گروه اجتماعی: رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی از اهدای بیش از ٣٨ هزار جلد کتاب توسط مردم و دستگاهها به کتابخانه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، کمال ترابیان،رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میامی امروز 24 مهر در نشستی با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
 با تاکید بر نقش دستگاههای فرهنگی به‌ویژه کتابخانه‌ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی در تقویت بنیه فرهنگی جامعه گفت: هم‌افزایی نهادهای فرهنگی موجب نهادینه شدن فرهنگ و هنر و تأثیرگذاری مطلوب در جامعه خواهد شد.
ترابیان ادامه داد: شهرستان میامی با فعالیت چهار کتابخانه شهری و روستایی و ٣٤ هزار جلد کتاب، فعالیت خوبی در حوزه کتاب و ترویج کتاب‌خوانی داشته است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز در این نشست گفت: این شهرستان  ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی و کتابخوانی دارد و با تعامل دستگاههای مسئول ‌باید گام‌های خوبی برداشته شود.
رضا مهدیان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی عضو یک خانواده بوده و برای بالا بردن سطح کیفی برنامه‌ها نیازمند همکاری روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان هرچه بیشتر یکدیگر هستند.
به گفته وی؛ در نیمه اول امسال برنامه‌های مشترکی بین این دو اداره برگزار شد که استقبال خوب مردم از این برنامه‌ها نشان داد که با تعامل و همکاری سطح کیفی برنامه‌ها افزایش‌ یافته و رضایتمندی مردم نیز بیشتر شده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی افزود: در آینده نزدیک نیز برنامه‌های مشترکی بین دو اداره از جمله برپایی نمایشگاههای کتاب، رونمایی کتاب و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
captcha