اجرای تعزیه در فرهنگسرای مترو
کد خبر: 3653295
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

اجرای تعزیه در فرهنگسرای مترو

گروه هنر: فرهنگسرای مترو در دهه سوم محرم به مدت 7 شب تعزیه در ایوان انتظار برگزار می‌کند.

لیلا میرفلاح، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای مترو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با بیان این‌که مراسم تعزیه خوانی در این فرهنگسرا برگزار خواهد شد، گفت: در دهه سوم ماه محرم مدیریت فرهنگی هنری مترو تهران برنامه‌ریزی جدیدی برای فعالیت‌های خود در نظر گرفته که اجرای مراسم تعزیه یکی از این برنامه‌هاست.

وی افزود: در این مراسم که به مدت 7 شب اجرا خواهد شد قرار است چند تعزیه از وقایع عاشورا اجرا شود. فرهنگسرای مترو با هدف آشنایی مردم با فرهنگ عاشورا در طول ماه محرم برنامه‌های مختلفی را در حوزه فرهنگ اجرا می‌کند، که تعزیه یکی از این اقدامات جریان‌ساز است.

میرفلاح ادامه داد:  این برنامه از امروز 24 مهرماه لغایت 30 مهرماه در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر(عج) برگزار خواهد شد. این برنامه راس ساعت 17 آغاز می‌شود و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت. گروه تعزیه خوانی حضرت رقیه(س)، وقایع عاشورا، شهادت حضرت علی اکبر(ع)، طفلان مسلم، شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) را برای  مسافران مترو روایت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های  فرهنگسرای مترو می‌توانند به سایت www.farhangsarametro.ir مراجعه و یا باشماره تلفن 96654808  تماس حاصل کنند.

captcha