«کنگره پیشگامان پیشرفت» فراخوان داد
کد خبر: 3653351
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

«کنگره پیشگامان پیشرفت» فراخوان داد

گروه هنر: متن فراخوان بخش تصویری یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با هدف تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با توجه به برگزاری موفق کنگره‌های پیشگامان پیشرفت که با استقبال گسترده جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور مواجه شد با استعانت از خداوند سبحان و با همت و حضور پر شور جوانان دانشجو و علاقمندان به پیشرفت میهن اسلامی، یازدهمین دوره این کنگره در تاریخ 23 آذر ماه 1396 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

این کنگره با هدف، تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، ظرفیت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط نسل آینده‌ساز جامعه، کمک به همگانی کردن و ترویج گفتمان پیشرفت در بین جوانان و دانشجویان، فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه جوانان و دانشجویان کشور و دعوت از آنان برای تولید آثار علمی و هنری با موضوع پیشرفت، جهت‌دهی به تولیدات و آثار علمی و هنری دانشجویان و جوانان کشور در زمینه پیشرفت و ارزیابی و ارتقاء مداوم آنها و فرهنگ‌سازی و تقویت روحیه خودباوری در بین دانشجویان و نسل جوان کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این کنگره می‌بایست در حوزه‌های؛ مقالات علمی، ادبیات پیشرفت (شعر، داستان کوتاه , ...)، آثار تصویری (عکس، فیلم کوتاه و پویانمایی)، وب‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی، فعالیت‌های مستمر دانشجویی در راستای پیشرفت فعالیت داشته باشند. یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت، 23 آذر‌ ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

هنرمندان فعال در عرصه تولید فیلم کوتاه، مستند و عکس حداکثر تا 25 آبان ماه می‌توانند با ثبت‌نام در وبگاه کنگره به آدرس www.kpip.ir و یا 11th.kpip.ir و  بر اساس محور‌های کنگره آثار خود را در بخش‌های فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی و عکس تحویل دبیرخانه کنگره بدهند.

عناوین محورهای کنگره شامل «ظرفیت‌های پیشرفت ایران»، «چالش‌ها و موانع پیشرفت ایران» و «افق‌های پیشرفت ایران» می باشد و علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محورها می‌توانند به وبگاه کنگره مراجعه کنند.

متن فراخوان بخش تصویری یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت به این شرح است:

جوایز کنگره

بخش عکس: انتخاب یک اثر برگزیده از نگاه هیئت داوران و اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی

بخش فیلم کوتاه(داستانی): انتخاب یک اثر برگزیده از نگاه هیئت داوران و اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی

بخش فیلم مستند: انتخاب یک اثر برگزیده از نگاه هیئت داوران و اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی

بخش پویانمایی: انتخاب یک اثر برگزیده از نگاه هیئت داوران و اهدای لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی

هیأت داوران از بین آثار رسیده به کنگره در بخش های عکس، فیلم کوتاه(داستانی)، فیلم مستند و پویانمایی به چهار اثر شایسته تقدیر تیز لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی اهدا می کند.

شرایط و مقررات شرکت در کنگره و ارسال آثار

ثبت نام در کنگره و ارائه آثار از طریق وبگاه کنگره به آدرس www.kpip.ir و یا 11th.kpip.ir انجام می‌شود.

صاحبان آثار تصویری و هنری لازم است علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام در وبگاه کنگره، آثار خود را بر روی یک لوح فشرده ثبت و به آدرس دبیرخانه کنگره ارسال نمایند.

آثار تخصصی در بخش‌های مختلف بدون ارتباط با موضوعات و محورهای کنگره مدنظر نیست و مورد ارزیابی و داوری قرار نمی‌گیرد.

آثار ارسالی باید تولید سال 90 به بعد باشد.

ضروری است هر فیلم با یک فرم کامل شده که توسط تهیه کننده امضا شده باشد بر روی یک دی وی دی و به همراه یک قطعه عکس کارگردان، یک قطعه عکس صحنه و یک عکس پشت صحنه به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

به تقاضای شرکت فیلم هایی که مدارک آنها به طور ناقص ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

به تمامی آثار راه یافته به کنگره گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

فیلم های ارائه شده باید دارای تیتراژ باشد و ذکر سال تولید در تیتراژ الزامی است.

فیلم های ارسالی عودت داده نمی شود.

در بخش عکس آثار مرتبط با موضوعات جشنواره با کیفیت حداقل 6 مگاپیکسل و با رزولوشن حداقل 72DPI در فرمت JPG بر روی دی وی دی ارسال شود.

ثبت نام از طریق سایت کنگره و همچنین تکمیل و ارسال فرم چاپ شده فراخوان امکان پذیر است.

امکانات اقامت

امکانات مورد نیاز جهت اقامت صاحب آثار برگزیده و شایسته تقدیر متقاضی اسکان توسط دبیرخانه کنگره تامین می‌شود.

مزیت‌های شرکت در کنگره

اعطای لوح افتخار و جایزه به آثار و افراد برگزیده

معرفی برگزیدگان کنگره به دانشگاه‌های ذیربط جهت تشویق‌های متناسب با صلاحدید دانشگاه
captcha