یاسوج؛ میزبان مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه
کد خبر: 3653353
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

یاسوج؛ میزبان مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی این استان آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 23 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات سراسری قوه قضائیه در منطقه ۴ کشور با شرکت ۷ استان اصفهان، فارس، بوشهر، خوزستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در روز‌های ۱۰ تا ۱۱ آبان‌ماه به میزبانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات را ۳۰۰ نفر در رده‌های سنی کودکان زیر ۱۶ سال و بزرگسال و در دو گروه آقایان و بانوان بیان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان شامل کارکنان، همسران و فرزندان آنان در رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء، حفظ موضوعی، تفسیر، ترتیل، تحقیق و صوت لحن با هم رقابت می‌کنند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مسابقات را داوران بین‌المللی و کشوری قضات می‌کنند، اضافه کرد: با هماهنگی صدا و سیمای استان این مسابقات پوشش و در شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود.
حجت‌الاسلام مزارعی رسالت صدا و سیما در عرصه جنگ نرم و هجمه‌های گسترده شبکه‌های اینترنتی را بسیار خطیر دانست و عنوان کرد: خوشبختانه صدا و سیما با برنامه سازی، پوشش مناسب خبری و تولید برنامه‌های فاخر نقشه‌های دشمنان برای نفوذ در بین مردم و جدایی بین ملت و نظام را خنثی کرده است.
captcha