پرونده ویژه مداحان آیینی زیر چتر «خیمه»
کد خبر: 3653360
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

پرونده ویژه مداحان آیینی زیر چتر «خیمه»

گروه ادب: صد و بیست و سومین شماره ماهنامه خیمه ویژه مهر و آبان با پرونده ویژه آئین‌های مداحی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تازه‌ترین شماره ماهنامه خیمه ویژه مهر و آبان با بررسی پرونده آئین مداحی بر پیشخان روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفت. در این ماهنامه گفت‌وهایی با ابراهیم فیاض، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، حیدر توکل، مصطفی خرسندی،  و علی‌اکبر مداحی انجام شده است.
در این گفت‌وگوها ابراهیم فیاض دل پری از مداح‌محوری داشته و از این موضوع به «پادشاهی مداحان» یاد کرده است، استاد برنامه «سمت خدا» نیز بر اهمیت منبر به عنوان رسانه‌ای مهم تأکید کرده و عنوان می‌کند؛ «رسانه منبر تعطیل نمی‌شود»، حیدر توکل، شاعر و مداح نیز نقدهایی به مداحان پیشکسوت دارد و مصطفی خرسندی مدیرعامل خانه مداحان، تصور مردم از مداحان را مثبت ارزیابی می‌کند.

ماهنامه خیمه منتشر کرد؛ از پادشاهی تا پاکت‌های نجومی مداحان

علی‌اکبر مداحی نیز ناگفته‌هایی از برخورد با مداحان متخلف بیان کرد و به ممنوع‌المنبرها پرداخته است، «پاکت‌های نجومی» نیز عنوان یادداشتی است که درباره حواشی قرارداد با مداحان سوپر برند منتشر شده است. حجت‌الاسلام مهراب صادق‌نیا نیز یادداشتی با عنوان «خطر در کمین رسانه شیعی» نوشته است.
مروری بر جاروجنجال‌ها درباره طب اسلامی با عنوان «پای طبیبان روح در کفش طبیبان جسم!» و یادداشت مهدی همازاده ابیانه با عنوان «روایت محرم در آمریکا» مطالب دیگری است که در این ماهنامه خواندنی است.
یادآور می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری در سرمقاله این شماره از ماهنامه به آلودگی سیاسی هیئت‌ها و دلزدگی مخاطبان از این موضوع پرداخته است.
علاقه‌مندان و مخاطبان خیمه می‌توانند ماهنامه خیمه را از دکه‌های مطبوعاتی و نیز فروشگاه اینترنتی nashrekheime.ir خریداری و یا نسخه الکترونیکی نشریه را از سایت taaghche.ir دانلود و مطالعه کنند و همچنین می‌توانند از طریق سایت magiran.com مشترک نشریه شوند و نیز به آرشیو شماره‌های گذشته دسترسی داشته باشند.
captcha