سمپوزیوم پزشکی فرد محور برگزار می‌شود
کد خبر: 3653362
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

سمپوزیوم پزشکی فرد محور برگزار می‌شود

گروه سلامت: سمپوزیوم پزشکی فرد محور با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو از سوی پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سمپوزیوم دو روزه پزشکی فرد محور با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو از سوی پژوهشگاه فن‌آوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی این سینا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرکز تحقیقات نسل امید، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، وزارت بهداشت و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با تاکید بر حوزه سرطان و ناباروری برگزار می‌شود.
 پزشکی فرد محور و ناباروری؛ پزشکی فرد محور و سرطان؛ فناوری‌های نوین در پزشکی فرد محور، ملاحظات اجتماعی، اخلاقی و حقوقی در پزشکی فرد محور، دارو، بیمه و سیاست‌گذاری سلامت محورهای این سمپوزیوم اعلام شده است.
به گزارش ایکنا این سمپوزیوم قرار است 23 و 24 آذرماه سال جاری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شود.
متخصصان زنان و زایمان، ژنتیک، داروسازی، متخصصین داخلی، علوم آزمایشگاهی، متخصصین آنکولوژی، متخصصین پزشکی اجتماعی، متخصصین پاتولوژی، فارماکولوژی، ایمونولوژی، پزشکان عمومی، بهداشت باروری، مامایی و پرستاری، زیست شناسی سلولی- مولکولی از جمله گروه های هدف این سمپوزیوم هستند.
علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این سمپوزیوم به شماره 22402110-021 تماس حاصل کرده و یا به نشانی اینترنتی www.avicenna.ac.ir و کانال تلگرامی @P_ Medicine مراجعه کنند.

captcha