انقلاب اسلامی قطعه‌ای اصیل از تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است
کد خبر: 3653365
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

انقلاب اسلامی قطعه‌ای اصیل از تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است

گروه اجتماعی: انقلاب اسلامی قطعه‌ای اصیل از تفکر سیاسی و اجتماعی اسلام ناب محمدی(ص) است که اقیانوس ایثار و اخلاص را در پهنه حیات جامعه بشـری ایجاد و دل‌های آزادی‌خـواهان را تا رسیـدن به ساحـل نجـات و تشکیل حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) همراهی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پاسداشت حقوق ملت و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار گرفته که متن این بیانیه به شرح ذیل است:
انقلاب اسلامی حرکتی از جنس آگاهی، اندیشه، فرهنگ و معارف بود که با تحول در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، تمامی اندیشه‌های لیبرالیستی و مادی گرایی را به چالش فراخواند.
انقلاب اسلامی ایران عصاره تلاش 1400 ساله شیعه و متدینین برای تشکیل حکومت اسلامی بوده که همه مردم را با اتحاد کلمه، زیر پرچم توحید گردآورد و گفتمانی ارایه داد که توان تغییر در صحنه جهانی را نیز دارد.
انقلاب اسلامی قطعه‌ای اصیل از تفکر سیاسی و اجتماعی اسلام ناب محمدی(ص) است که اقیانوس ایثار و اخلاص را در پهنه حیات جامعه بشـری ایجاد و دل‌های آزادیـخـواهان را تا رسیـدن به ساحـل نجـات و تشکیل حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) همراهی می‌کند.
در این راستا دشمنان اسلام و انقلاب همواره تلاش دارند تا مسیر رشد و تعالی آن را مسدود کنند که به لطف الهی و در سایه رهبری پیامبرگونه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و بصیرت عمیق مردم متدین و انقلابی ناکام مانده‌اند.
مردم غیور و سرافراز ایران، دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی سپری می‌کنند که از یک سو، پیشرفت‌های چشمگیر و خیره‌کننده کشور عزیزمان، توجه جهانیان را به خود جلب کرده و از سوی دیگر، توفان‌های سهمگین مدیریت شده توسط دشمنان خارجی و مزدوران داخلی، منافع ملی و فرهنگ ایرانی اسلامی را نشانه گرفته است.
یکی از ویژگی‌های مهم این دوران پرفراز و نشیب که رهبر معظم انقلاب از آن به پیچ تاریخی یاد می‌کنند، آن است که حق و باطل در هم آمیخته و تشخیص صراط مستقیم از بیراهه‌هایی که رهروان خود را به کام مرگ می‌کشاند و شناخت دوست و دشمن، بسی دشوار به نظر می‌رسد و در این میان، تنها راه نجات جامعه، معیاری است که با آن بتوان در مسیر حقیقت گام برداشت و به سرمنزل سعادت رسید.
تحلیل و بررسی رویدادهایی که در سال‌های اخیر با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، با عنوان بیداری اسلامی در کشورهای مختلف صورت گرفته، به درستی نشان می‌دهد که هر جنبشی هر چند با انگیزه الهی صورت گرفته باشد، اگر مدیریتی از جنس رهبری الهی و پیامبرگونه برای هدایت آن نباشد، به درستی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید و یا با شکست و ناکامی روبرو خواهد شد.
اکنون که انقلاب اسلامی با پایداری و مقاومت مثال زدنی مردم عزیز و سرافراز، هوشمندی و اقتدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تلاش فرزندان ملت، کشور عزیز را در قله‌های عزت و سرفرازی نشانده و دشمنان زبون را رسوا نموده و دل‌های آزادی‌خواهان را شیفته اسلام ناب محمدی ساخته است، دشمنان زبون ملت به بهانه‌های واهی موانعی بر سر راه تابناک آن قرار می‌دهند.
موضع گیری‌های احمقانه رییس جمهور آمریکا علیه فرزندان انقلابی ملت و مجموعه کارآمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به حق از پایه‌های اقتدار جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشگامان مبارزه با تروریسم است، نشان از مواضع خصمانه آنان در برابر حق طلبی، عدالت خواهی و رویارویی با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همراه با تشکل‌های مردمی مرتبط از جمله شبکه مبلّغان، شورای هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان و شاعران آئینی و اتحادیه مؤسسات و مراکز مردمی قرآنی استان، همگام با مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی، ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا و رییس جمهور بی‌خرد آن، حمایت همه جانبه خویش را از سپاه مقتدر پاسـداران انقلاب اسلامی اعلام و بر پاسداشت حقوق ملت در عرصه فناوری هسته ای پافشاری می‌کند.
captcha