قرآن بیمه کننده زندگی فردی و اجتماعی است
کد خبر: 3653367
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

قرآن بیمه کننده زندگی فردی و اجتماعی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول فنی دومین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه مناطق آزاد کشور، در خصوص اثرات مثبت برگزاری مسابقات قرآنی گفت: قرآن بیمه کننده زندگی فردی و اجتماعی است و به عنوان نقشه راه برای تمام مردم جهان، می‌تواند باعث ارتقای سطح معنوی و فرهنگی در جوامع و انسان‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، محمد بادپا، مسئول فنی دومین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه مناطق آزاد کشور با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه مناطق آزاد کشور، گفت: مناطق آزاد ایران از ظرفیت خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی برخوردار هستند و منطقه آزاد ارس نیز با پتانسیل بالایی که در این زمینه دارد، میزبان شایسته ای برای این رویداد مهم خواهد بود.  
وی تاکید کرد: در این مسابقات به جنبه‌های فرهنگ سازی و آموزشی تاکید می‌شود و آیین نامه مسابقات با رویکرد آموزشی و ارتقای فرهنگ قرآنی مناطق آزاد تهیه شده است.  
بادپا خاطرنشان کرد: بر همین اساس 10 داور و چهار استاد راهنما در این مسابقات حاضر خواهند بود تا سطح علمی دومین دوره از مسابقات قرآنی مناطق آزاد، افزایش پیدا کند.  
وی افزود: اساتید راهنما به صورت شفاهی و کتبی، موارد مورد نیاز را به شرکت کننده‌ها گوشزد و آموزش‌ها و توصیه‌های لازم را در طول مسابقه ارائه خواهند کرد و در نهایت داوران نفرات برتر را انتخاب و معرفی می‌کنند.  
مسئول فنی دومین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه مناطق آزاد کشور، در ادامه گفت: جوایز نفیسی به نفرات اول تا پنجم هر رشته تعلق می گیرد و تمام شرکت کننده‌ها نیز لوح و کارنامه حضور در مسابقات را دریافت خواهند کرد.  
بادپا در مورد اثرات مثبت برگزاری مسابقات قرآنی نیز گفت: قرآن بیمه کننده زندگی فردی و اجتماعی است و به عنوان نقشه راه برای تمام مردم جهان، می تواند باعث ارتقای سطح معنوی و فرهنگی در جوامع و انسان‌ها شود.  
وی افزود: رشد کمی و کیفی جوامعی که قرآن نقش اساسی در آن جوامع دارد، ثابت شده است و بدون شک مسابقات قرآنی مناطق آزاد نیز می تواند همین نقش را در مناطق 7 گانه آزاد کشور، ایفا کند. 
captcha