پرداخت 480 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان امداد کردستان
کد خبر: 3653368
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

پرداخت 480 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان امداد کردستان

گروه اجتماعی: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: ۴۸۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به ۲۴۰ نفر از افراد تحت حمایت کمیته در شش ماه نخست سال جاری پرداخت شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، فرخ ذره‌بینان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از گروه‌های جامعه هدف این نهاد خدمت به مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی و محروم است، اظهار کرد: کمیته امداد استان کردستان در زمینه ارائه خدمات ویژه حمایتی در روستاها و مناطق محروم این استان ۷۵۰ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ عدد پنکه به ارزش ۲۵۲ میلیون تومان در تابستان سال جاری بین مددجویان مناطق محروم این استان توزیع شد، افزود: همچنین ۲۰۶ عدد تانکر آب به ارزش ۲۴ میلیون تومان در روستاهای محروم این استان توزیع شد.

ذره‌بینان درباره پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه به دختران و پسران مددجویان مناطق محروم کردستان، اعلام کرد: علاوه بر پرداخت ۴۸۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به ۲۴۰ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد در این مناطق ۱۶۰ میلیون تومان نیز به‌صورت ویژه به این افراد در شش‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت بن تغذیه به ۷۵۷ کودک دچار تغذیه زیر پنج سال این مناطق به ارزش ۳۰۸ میلیون تومان خبر داد و گفت: در جهت کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند مناطق روستایی و محروم این استان ۱۲۸ میلیون تومان برای شش هزار و ۶۵۶ دانش‌آموز نیازمند این مناطق در شش‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان با اشاره به سایر خدمات این نهاد در روستاهای مناطق محروم استان کردستان یادآور شد: خدمات درمانی و پرداخت فراشنیز، کمک به ارتقای شاخصه‌های بهداشتی، پرداخت کمک‌معیشت و تسهیلات قرض‌الحسنه از دیگر خدمات حمایتی این نهاد در روستاها و مناطق محروم استان است.

captcha