«قاتل اهلی» به اکران نزدیک شد
کد خبر: 3653386
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

«قاتل اهلی» به اکران نزدیک شد

گروه هنر: فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی از سوم آبانماه روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم به حواشی دفاع مقدس می‌پردازد و نگاهی به شرایط اجتماعی روز کشور دارد.

منصور لشکری قوچانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره کار خود چنین خبررسانی کرد: از سوم آبانماه فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در گروه سینمایی آزادی روی پرده می‌رود. پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و ثریا قاسمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

وی در پاسخ به این سوال که فیلم به چه شکل اکران خواهد شد، افزود: من و مسعود کیمیایی در جلسات متمادی بالاخره به تفاهم رسیدیم و نسخه انتخابی که قرار است اکران شود مورد قبول هر دو نفر ما قرار گرفته و بر همین اساس همین نسخه تازه پروانه نمایش فیلم را گرفتیم.

این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می‌کند. در این فیلم کیمیایی موضوعاتی را در فیلمش مطرح می کند که کمتر به آن در آثار قبلیش می‌پردازد. از بحث جنگ گرفته تا رانت‌خواری و اختلاس. در ضمن در این فیلم سینمایی کیمیایی به صورت مستقیم به موضوعات دینی و اسلامی نیز می پردازد، حتی برخی از سکانس‌ها در امامزاده گرفته شده است.
captcha