استکبارستیزی در دل ملت ایران زنده می‌ماند
کد خبر: 3653389
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

استکبارستیزی در دل ملت ایران زنده می‌ماند

گروه سیاسی: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان البرز گفت: ملت ایران همیشه نسبت به استکبارجهانی نفرت داشته و روحیه استکبارستیزی در بین مردم هیچگاه نمی‌میرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، داوود پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان البرز، 24مهرماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی) که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه فضای عمومی کشور به سمت استکبارستیزی حرکت کرده است، اظهارکرد: اتحاد ملی ایران به سمت مواضع و یاوه‌گویی‌های احمقانه ترامپ بیش از گذشته محقق شده و نمود پیداکرده است.
وی با اعلام اینکه ملت ایران نسبت به استکبارجهانی نفرت داشته و همواره به بدعهدی آمریکا اذعان دارند، تصریح کرد: روحیه استکبارستیزی در بین مردم ایران ارتقا چشمگیری پیداکرده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان البرز یادآور شد: باید از ظرفیت دانش‌آموزان در مراسم بزرگ یوم‌الله سیزدهم آبان استفاده کرد و برای هر مقطعی از دانش‌آموزان تحت نظر اداره کل آموزش‌وپرورش برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته شود.
پاشایی با پیشنهاد برگزاری مسابقه نقاشی مبنی بر بزرگداشت سیزدهم آبان در رده‌های مختلف سنی دانش‌آموزان البرزی، گفت: فضاسازی شهری با طرحی متمرکز و واحد توسط سپاه البرز و با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.
این مسئول در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: نشست روشنگری مبنی بر استکبارستیزی در سطح استان البرز برگزار می‌شود.

captcha